Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس گفت: امروز دشمنان ما هدف اصلی خود را بر روی محوریت خانواده برای رواج بی‌بند و باری و بی‌حجابی نشانه گرفته‌اند که با ترویج حجاب و شناخت ارزش‌های آن می‌توان به مصونیت رسید و از آن پاسداری کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، حامد حمزه‌خانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین ارکان برای رسیدن به ارزش‌های اسلامی در مبحث جامعه شناختی کانون خانواده و حفظ حریم امن و رعایت صدفی به‌ نام حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شهرستان پردیس بیان داشت: همزمان با آغاز هفته حجاب و عفاف در گرامیداشت یادمان شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد هفت برنامه متنوع برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان پردیس برگزار می‌شود. 

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب اجرای مانور فرهنگی در بوستان‌ها، اهدای لوح یادبود و هدیه معنوی به بانوان محجبه،  تجلیل و تکریم بانوان و دختران محجبه و نخبه سطح شهرستان در نماز جمعه، برپایی مسابقات فرهنگی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی دوخت محصولات حجاب و عفاف از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان است. 

حمزه‌خانی در ادامه گفت: امروز دشمنان ما هدف اصلی خود را بر روی محوریت خانواده برای رواج بی‌بند و باری و بی‌حجابی نشانه گرفته‌اند که با ترویج حجاب و شناخت ارزش‌های آن می‌توان به مصونیت رسید و از آن پاسداری کرد که حجاب همانند صدفی از مرواریدی گرانبها محافظت می‌کند.

اصفهان| حجاب در وصیت‌نامه شهدا؛ اصلاح جامعه در گرو پاکی، پرهیزگاری و پاک‌دامنی زن است500 برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار می‌شود44 عنوان برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تاکید کرد: جایگاه و ارزش حجاب را نمی‌توان معطوف به یک هفته دانست بلکه در طول سال و به صورت بنیادی نیاز به ترویج فرهنگی دارد زیرا می‌تواند جامعه از آسیب‌های مختلف اجتماعی دور نگه دارد. 

وی تصریح کرد: برای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان سطح شهرستان به فلسفه حجاب دو کتاب به نام‌های "خاطرات سفیر" و  "لینا و لونا " با موضوعاتی جذاب به صورت pdf تهیه و در هفته عفاف و حجاب در شبکه‌های مجازی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. 

حمزه‌خانی خاطرنشان کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست بلکه آقایان نیز در رعایت حجب و حیا و پوشش‌های مناسب با رعایت موازین شرعی و اسلامی سهم بزرگی دارند و رعایت حجاب در جامعه اسلامی جایگاه و ارزش‌های انسانی را والاتر نگه می‌دارد.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT12 بیشتر بخوانید... برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کاشان اعلام شد/اجرای برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور شهروندان نماینده ولی فقیه در استان ایلام: دشمن می‌خواهد حجاب را از زن مسلمان بگیرد چرا "حجاب و حیا"‌ لازم و ملزوم یکدیگرند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته عفاف و حجاب عفاف و حجاب شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • توصیه رئیس دستگاه قضا به فراجا در موضوع حجاب؛ صبر و حوصله به خرج دهید
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور
  • اژه‌ای: باید به فراجا در طرح عفاف و حجاب کمک کنیم
  • رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم
  • صحبت‌های اژه‌ای در رابطه با عفاف و حجاب
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب/ صبر و حوصله به خرج دهید