Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:25:22 GMT

خشونت علیه زنان در جمعیت موسوم به امام علی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۳۲۵

خشونت علیه زنان در جمعیت موسوم به امام علی

طی روزهای گذشته برخی اعضای جداشده از جمعیت در رسانه ها دست به افشاگری علیه حلقه فساد و نفاق در این جمعیت زده اند.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی درباره زنان نوشت: اعضای حلقه اصلی جمعیت موسوم به امام علی در حالیکه مدعی مقابله با آسیب های اجتماعی هستند، اما رفتارهای خودشان سرشار از ناهنجاری های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشته برخی اعضای جداشده از جمعیت در رسانه ها دست به افشاگری علیه حلقه فساد و نفاق در این جمعیت زده اند.

مدتی قبل یکی از اعضای جدا شده از جمعیت، از آزار جسمی و جنسی خود در جمعیت پرده برداشت.

البته این همه ماجرا نیست و بسیاری از جداشدگان از این جمعیت، اعتراض های فراوانی را نسبت به دخالت های شارمین میمندی نژاد در زندگی های شخصی خود مطرح نموده اند.

در زیر متن توییت یکی از اعضا جدا شده جمعیت را می خوانید:

حالا که تجربه تونو مینویسین من هم بگم:
چندسال پیش یه دختر ورزشکار (از اعضای دستگیر شده جمعیت) بی دلیل منو زمین زد روی قفسه سینم نشست وچندین بار با دستهای سنگینش تو گوش وگیجگاهم زد. یادمه با هرضربه حس میکردم بیهوش شدم،اما با خنده بیمارگونه بعدیو میزدصورتم طوری تاچندین روز ورم کرد و کبود شدکه بیمارستان اصرار میکرد نامه پزشکی قانونی بگیرم و شکایت کنم.اوایل دهه بیست سالگیم بود از سن کم و بی تجربگی قبول نکردم اما گفتن همیشه مدارکم توی بیماستان محفوظه و برای هر زمان قابل اقدامه.به خانواده گفتم صورتم لای در اتوبوس مونده! مردی که اونجا معلم کلاس(شارمین) بود به شدت از این قلدری و و از رفتار مریض دختر خوشش اومده بود تا چند سال این مسئله رو به شوخی میگرفت...

خشونت علیه زنان مسئله شاخ داری نیس که با داس در روستای دور افتاده اتفاق بیافته.هرکدوم میتونین درش شریک باشن.مثل تمام همکلاسیها ومعلم بیغیرتی(شارمین) که اونجا بودن...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جمعیت امام علی خیریه افشاگری زنان خشونت علیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • تببین پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد اعضای شانگهای
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است