Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در چین، طرح ادعاهای مضحک واگذاری کیش به چینی‌ها را توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش ایسنا، محمد کشاورززاده در صفحه توییترش نوشت: طرح ادعاهای مضحک و خنده داری مانند «واگذاری جزیره کیش به چینی ها یا استقرار نیروهای نظامی چین در ایران» در قالب برنامه 25 ساله جامع همکاری های ایران و چین، توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه براساس احترام و منافع متقابل تنظیم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است

حسن هانی‌زاده گفت: موضوع اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران به قدر مضحکانه و ناشیانه بود که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز با نمایشی خواندن آن دست به نقد سیاست‌های نتانیاهو زد.

به گزارش مشرق، شب گذشته رژیم صهیونیستی با قصد هدف قرار دادن مواضع جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاک ایران چند پرنده هدایت از راه دورِ نظامی را روانه آسمان‌ ایران کرد که با اقدام هوشیارانه پدافند نیروهای نظامی هیچ خسارتی به مواضع نظامی ایران وارد نشد. اما جالب‌تر از شکست نظامی در این رخداد، شکست رسانه‌ای اسرائیلی‌ها بود؛ به شکلی که حتی یکی از وزاری کابینه رژیم صهیونیستی به نام «بن گویر»، وزیر امنیت اسرائیل آن را «مسخره» خواند. حتی در فضای مجازی کاربران خارجی هم با به استهزا درآوردن این اقدام رژیم؛ توان نظامی اسرائیل در برابر ایران را ضعیف خواندند.

برای بررسی بهتر این موضوع با حسن هانی‌زاده تحلیلگر مسائل منطقه گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

نمایشی جهت تسکین زخم‌های سنگین!

هانی‌زاده در ابتدا گفت: حمله ریزپرنده‌های اسرائیلی به اطراف شهر اصفهان در اصل یک اقدام خودسرانه از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی بود تا به نوعی شکست‌های میدانی خود را جبران کند و زخم وارد آمده بر پیکر اسرائیل را ترمیم بخشد. درحال حاضر اختلاف نظر و درگیری بین فرماندهان نظامی اسرائیل و اعضای کابینه نتانیاهو بالا گرفته است و وضعیت حساسی را ایجاد کرده. نظامیان صهیونیستی معتقدند اقدامات خشونت‌بار و غیرعقلانی نتانیاهو در حمله به غزه و ایضا کنسولگری ایران موجب شده که جمهوری اسلامی ضربه سنگینی را در وعده صادق به آنان وارد کند که همین امر می‌تواند مقدمه یک تنبیه و درگیری بزرگ‌تر برای اسرائیل باشد.

غربی‌ها توان کمک به اسرائیل را ندارند

وی افزود: بنیامین نتانیاهو برای جلب نظر کشورهای دیگر نیاز داشت که یک نمایش نظامی را به اجرا درآورد و موضوع حمله به اصفهان که ناکام ماند نیز دقیقاً‌ در همین راستا انجام شده بود. درحال حاضر کشورهایی نظیر آلمان صراحتاً‌ با اسرائیل در جهت جنگ و درگیری بیشتر با ایران مخالفت کردند. نتانیاهو قصد دارد با توسعه درگیری در خاورمیانه حمایت بیش از پیش دولت‌های غربی را کسب کند؛ اما حقیقت آن است که با توجه به جنگ اوکراین؛ کشورهای اروپایی توان دخالت مستقیم و کنش بیشتر در خاورمیانه را ندارند.

نمایشی مضحک حتی برای اسرائیلی‌ها

این تحلیلگر مسائل منطقه ادامه داد: موضوع اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران به قدر مضحکانه و ناشیانه بود که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز با نمایشی خواندن آن دست به نقد سیاست‌های نتانیاهو زد. ناکامی‌های نخست‌وزیر جانیِ اسرائیل به قدری زیاد است که جناح مخالف، با وجود وضعیت حساس داخلی در اسرائیل تصمیم به براندازی کابینه او دارند.بیش از 6ماه از درگیریِ غزه می‌گذرد و اسرائیل نتوانسته به اهداق خود برسد و از طرفی این جنگ موجب شد که رژیم اشغالگر در نوعی انزوای جهانی قرار گیرد. همین وضعیت درگیری بین فرماندهان ارتش اسرائیل با نتانیاهو را به شدت افزایش داده است.

هانی‌زاده در انتها اشاره کرد: هدف اسرائیل از عملیات اخیر هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای در اصفهان بود که ناکام ماند. همین امر به خوبی بیانگر قدرت پدافندی ایران است که قدرت مقابله با تهدیدهای خارجی را دارد.

دیگر خبرها

  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران /با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم /در بالاترین حد یک حادثه امنیتی بود نه حمله
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم