Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@19:24:30 GMT

کارت بازی دو بازیکن استقلال صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۳۹۴

کارت بازی دو بازیکن استقلال صادر شد

خبرگزاری میزان- کارت بازی دو بازیکن تیم امید استقلال برای بازی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال صادر شد. تاریخ انتشار: 16:13 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۶۰۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرپرست تیم فوتبال استقلال، کارت بازی آرش داجلری و امیرحسین خدامرادی دو بازیکن تیم امید استقلال برای بازی در رقابت‌های لیگ برتر صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم امشب ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور می‌رود.

بیشتر بخوانید: نشست مشترک اسکوچیچ با مجیدی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.

رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.

رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

آبی‌پوشان تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

دیگر خبرها

  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!