Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@02:34:54 GMT

مرغ ارزان می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۴۵۹

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ذخایر عظیمی از مرغ وجود دارد که با ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع و قیمت را به شدت کاهش می‌دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کاظم خاوازی امروز در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست مشترک امروز گزارشی از وضعیت تولید کشور ارائه شد و نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که در این نشست مقرر شد، کمیته‌هایی تخصصی در کمیسیون کشاورزی تشکیل و ماهانه مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان دیدار داشته باشند، ادامه داد: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی کمک می‌کنند تا بهره‌برداران و تولیدکنندگان با قدرت در بخش تولید محصولات کشاورزی حفظ شوند.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بر اساس گزارش بانک مرکزی بخش کشاورزی ۸.۸ درصد رشد اقتصادی داشته و تلاش می‌کنیم این روند افزایشی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در زمینه تولیدات دامی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستیم، کشور ایران از نظر تولید گوشت قرمز، گوشت سفید و شیر از تولید کنندگان بزرگ محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر این که تولیدکنندگان معتقد هستند قیمت گوشت مرغ بالاتر از آنالیز ستاد تنظیم بازار است، عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دنبال کاهش فشار بر مردم هستند.
خاوازی با بیان این که مشکل به وجود آمده در زمینه افزایش قیمت مرغ با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در تأمین نهاده‌ها برطرف می‌شود و در این زمینه بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را داشته‌اند، تصریح کرد: مشکلی در زمینه تولید گوشت مرغ نداریم، ذخایر عظیمی از مرغ وجود دارد که با ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع و قیمت را به شدت کاهش می‌دهد. برچسب ها: قیمت ، مرغ ، ارزان ، وزیر کشاورزی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قیمت مرغ ارزان وزیر کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر فروش گوسفند با کارت ملی منتشر کردند که با پیگیری هایس انجام شده این موضوع تکذیب شد.

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دام توسط دامدارها و در همکاری با کشتارگاه‌ها تولید و توزیع می‌شود، افزود: اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود.

‌در ادامه افشین صدر دادرس، مدیرعامل اتحادیه دام سبک هم ضمن رد موضوع، عنوان کرد: چنین اخباری تأیید نمی‌شود و هر فرد برای خرید دام می‌تواند به دامدار مراجعه کند یا میادین دام که در شهرها مشخص است.

وی افزود: در تهران نیز مراکز سه‌گانه عرضه مستقیم دام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری در حال توزیع دام سبک است.

کد خبر 845996 برچسب‌ها خبر مهم وزارت جهاد کشاورزی شهرداری تهران کارت ملی

دیگر خبرها

  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد