Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در چین، طرح ادعاهای مضحک واگذاری کیش به چینی‌ها را توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد کشاورززاده در صفحه توییترش نوشت: طرح ادعاهای مضحک و خنده داری مانند «واگذاری جزیره کیش به چینی ها یا استقرار نیروهای نظامی چین در ایران» در قالب برنامه 25 ساله جامع همکاری های ایران و چین، توهین به شعور جمعی ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه براساس احترام و منافع متقابل تنظیم شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: تغییر حق مالک جدید است

مدیرعامل استقلال را تاریخ ماندگاری برای این باشگاه خواند و در واکنش به واگذاری سرخابی‌ها گفت: امیدوارم ترکیب این دو برند با دو نام مقدس از جمله استقلال و خلیج فارس، یک اتفاق بزرگ را رقم بزند.

به گزارش مشرق، آئین واگذاری مالکیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

علی خطیر مدیرعامل استقلال در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس اظهار داشت: بعد از قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۹۹۰، امروز این بزرگ‌ترین اتفاق برای استقلال بعد از انقلاب اسلامی بود. از بدنه دولت، شخص آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و همه عزیزانی که این اتفاق را رقم زدند تشکر می‌کنم که بعد از این همه انتظار و مشکلی که این دو باشگاه کشیدند، دست به چنین اقدامی زدند.

خطیر گفت: از علی عسگری مدیرعامل هیدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید باشگاه را به زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس داد و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوار ترکیب این دو برند با دو نام مقدس از جمله استقلال و خلیج فارس، یک اتفاق بزرگ را در جهت توسعه و پیشرفت و شکوفایی باشگاه استقلال رقم بزند. بسیار خوشحالم که این واگذاری در دوره مدیریت من اتفاق افتاد و مطمئنم که ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: وقتی یک سهامدار جدید وارد یک مجموعه می‌شود، ترمیم حق طبیعی آن است تا بتواند برمبنای علایق و اهدافی که دنبال می‌کند با افراد جدید کار کنند. یکی از این موارد تغییر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل است و این حق هلدینگ بزرگ خلیج فارس است و صادقانه می‌گویم که چه باشم و چه نباشم، از این اتفاق بسیار خوشحالم چون اثرات این روز بزرگ در آینده مشخص خواهد شد.

خطیر درخصوص درآمدهای این باشگاه هم گفت: باید منتظر بمانیم تا بینیم دوستان‌مان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ایی برای اداره این باشگاه دارند و مطمئنا هواداران اخبار خوبی در این خصوص خواهند شنید. زیاد عجول نباشید تا انشاالله سایر مسائل حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ضمانت می‌دهید که دیگر استقلال دچار مشکلات مالی نخواهد شد، گفت: من نباید این ضمانت را بدهم. اما تمام این اتفاقات رقم خورد که مشکلات حل شود. خواهش می‌کنم مثبت نگاه کنیم و به وارد حواشی نشویم. برخی دنبال هیجان هستند. هیجانات را کنترل کنید تا هواداران از این روز بزرگ لذت ببرند.

دیگر خبرها

  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • آیات و روایات، طبیعت را دارای شعور می‌دانند/ تاثیر تربت و آب زمزم بر گیاهان
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا