Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال از روز دوشنبه ۲۳ تا روز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. از نکات جالب توجه در لیست جدید ناظم الشریعه می‌توان به غیبت بازیکنان بزرگی، همچون علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده و سعید احمد عباسی، (بازیکنان تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان) اشاره کرد که در مرحله دوم حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن طور که به نظر می‌رسد گویا به دلیل فشار‌های سنگینی که بازیکنان هر ۲ تیم در فینال لیگ برتر متحمل شده اند، سرمربی تیم ملی ترجیح داده فعلا  به این بازیکنان استراحت داده تا در مرحله سوم با آمادگی بالایی به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتسال به خط شدند

در مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال علاوه بر بازیکنان جوان، برخی از بازیکنان لژیونر از جمله سپهر محمدی، حسین طیبی و علیرضا رفیعی به اردو دعوت شده اند تا در کنار سایر بازیکنان جوان، خود را برای حضور در مسابقات آینده تیم ملی آماده کنند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان شهریور ماه قرار است در مسابقات دوستانه ۶ جانبه که به میزبانی کشورمان در شهر شیراز برگزار شود، شرکت کنند. این رقابت‌ها از ۲۳ شهریور تا ۳ مهر ماه با حضور تیم‌های ملی کویت، عراق، اسلواکی، جمهوری آذربایجان و تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا محمد ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد