Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@23:19:36 GMT

طرح ویژه بیمه آرمان برای شناورها

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۵۴۴

طرح ویژه بیمه آرمان برای شناورها

خبرگزاری آریا - سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه آرمان با اشاره به شرایط پوشش های بیمه ای این شرکت به مالکان شناورها، درخصوص مشاوره های تخصصی به این مالکان اعلام آمادگی نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، مازیار شفیعی سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای این شرکت اطلاعات تکمیلی درباره پوشش بیمه های بدنه و ماشین آلات شناورها، مسئولیت مالک شناور، مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور، پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه و سایر پوشش ها حسب درخواست بیمه گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه گر توضیحات تکمیلی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص پوشش بیمه های بدنه و ماشین آلات شناورها تحت کلوزهای موسسه بیمه گران لندن، خسارت و صدمات وارده به بدنه شناور و ماشین آلات نصب شده بر روی آنها از قبیل جرثقیل و… شرایط تحت پوشش قرار دادن آنها را به شرح زیر برشمرد:
کلوز 280 (شامل پوشش خسارات جزیی و کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها) کلوز 284 (شامل پوشش خسارت کلی شناور، هزینه نجات شناور، زیان همگانی و سه چهارم مسئولیت ناشی از تصادم با سایر شناورها) کلوز 289 (شامل پوشش خسارت کلی و هزینه نجات شناور)مازیار شفیعی در ادامه به پوشش مسئولیت مالک شناور در قبال خدمه و مسافرین اشاره نمود و افزود: پوشش مسئولیت در قبال آلودگی محیط زیست ناشی از سوخت شناور طبق موضوع کنوانسیون مسئولیت مدنی در قبال آلودگی ناشی از نفت سوخت کشتی‌ها است که مصوب سال 2001 میلادی اجباری برای شناورهای باظرفیت ناخالص 1000 تن و بالاتر است.
سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما همچنین پوشش مسئولیت در قبال برداشت لاشه شناور مغروقه را مورد بعدی این پوشش بیمه ای برشمرد که براساس موضوع ماده 12 کنوانسیون خارج سازی مغروقه موسوم به کنوانسیون نایروبی بوده که برای شناورهای با ظرفیت ناخالص 300 تن و بالاتر اجباری است.
وی همچنین درخصوص سایر پوشش های بیمه های اعلام کرد برحسب درخواست بیمه گذاران و بررسی شرایط توسط بیمه گر این خدمات بیمه ای نیز قابل ارائه خواهد بود.
مازیار شفیعی با اعلام اینکه شرکت بیمه آرمان در حال حاضر ظرفیت بالقوه مناسبی برای جذب پوتفوی بیمه‌های شناورها به صورت تخصصی دارد افزود: همچنین با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه‌ای به منظور اخذ مجوز خروج شناورها در بنادر مختلف، این مهم فرصت مناسبی برای توسعه پورتفوی بیمه شناورها است.
وی در پایان اعلام کرد این مدیریت آمادگی دارد تا در راستای اصل مشتری‌مداری با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مالکان حقیقی و حقوقی شناورها، ایشان را در اخذ مناسب ترین پوشش بیمه‌ای برای شناورهای تحت مالکیت یا مدیریت خود یاری نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسئولیت در قبال برای شناورها پوشش مسئولیت بیمه آرمان پوشش بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

"محمد مخبر" معاون اول رئیس جمهور نرخ حق بیمه درمان کارمندان و کارگران را به وزارت‌خانه‌های بهداشت، رفاه، دفاع و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

بر این اساس نرخ حق بیمه درمان افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی مطابق قانون تأمین اجتماعی اخذ می‌شود.

همچنین نرخ حق بیمه خانواده‌های کارکنان کشوری و لشکری اعم از شاغل، بازنشسته، مستمری‌بگیر و وظیفه‌بگیر (شامل سرپرست خانوار، همسر و فرندان مشمول یارانه) و کارکنان دستگاه‌های دولتی، اجرایی، عمومی و استفاده‌کننده از بودجه عمومی و بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری ۷ درصد و به شرح زیر است:

۲ درصد از حقوق بیمه شده شاغل (سهم بیمه شونده) که برای بازنشستگان ۱.۷ درصد است

سهم دستگاه اجرایی، ۲ درصد

مابقی سهم دولت از محل اعتبارات مندرج در قانون بودجه

همچنین سهم حق بیمه درمان خانواده‌های کارکنان دستگاه‌های کشوری که از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کنند (حقوق آن‌ها از خزانه دولت نیست)، ۲ درصدِ حقوق و سهم دستگاه اجرایی مربوطه ۵ درصد است

سهم حق بیمه بازنشستگان از سایر صندوق‌های بازنشستگی ۱.۷ درصد حقوق و سهم دستگاه اجرایی مربوطه ۵.۳ درصد است.

زوجین شاغل یا بازنشسته هر دو مشمول کسر حق بیمه درمان از حقوق می‌شوند

حق بیمه درمان سربازان وظیفه و خانواده درجه یک آن‌ها مطابق سرانه مصوب است که یک پنجم آن از حقوق سرباز کسر شده و مابقی را دولت تقبل می‌کند

حق بیمه روستاییان، عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر ۷ درصد است که ۱۰۰ درصد آن در بودجه سنواتی سازمان بیمه سلامت لحاظ می‌شود

حق بیمه مشمولان بیمه ایرانیان (افراد فاقد پوشش بیمه) برای ساکنان شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر برای دهک‌های یک تا ۵ رایگان، دهک ۶ معادل ۲۰ درصد، دهک ۷ برابر با ۳۰ درصد، دهک ۸ معادل ۴۰ درصد، دهک نهم ۵۰ درصد و دهک دهم برابر با ۱۰۰ درصد حق بیمه است.

۱۰۰ درصد حق بیمه همه بیماران تحت پوشش صندوق بیمه ایرانیان که دارای بیماری‌های خاص و نادر باشند را دولت تأمین می‌کند؛ بیماری‌های مشمول این بند را شورای عالی بیمه سلامت تعیین و ابلاغ می‌کند.

نرخ حق بیمه افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی معادل ۷ درصد حقوق قانون کار تعیین می‌شود که ۱۰۰ درصد آن را در بودجه سنواتی سازمان بیمه سلامت تأمین می‌شود

پوشش بیمه سلامت برای افراد خارجی مقیم داخل و پناهندگان مورد تأیید سازمان ملی مهاجرت (ذیل وزارت کشور) از محل منابع دولت تأمین می‌شود

تحصیل دانشجویان و طلاب خارجی نیز منوط به داشتن پوشش بیمه‌ای سلامت از سازمان‌های بیمه‌گر بوده و مراکز تحصیلی دارای طلبه یا دانشجوی خارجی باید وضعیت بیمه‌ای آن‌ها را هر ترم استعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟