Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند گفت: مغازه افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، با نصب بنر پلمب و به دادسرا نیز معرفی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , هوشنگ بازوند امروز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا ی استان اظهار داشت: شهرداری نسبت به دفن زباله‌های بیمارستانی با دانشگاه علوم پزشکی نهایت اهتمام را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کرمانشاه افزود: ضروری است ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل به دانشگاه علوم پزشکی داده شود تا در هنگام قطعی برق با مشکل مواجه نشوند.

بازوند بیان داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود در پاییز و زمستان وضعیت خوبی در خصوص بیماری کرونا نداشته باشیم لذا ضروری است تدابیر لازم برای تولید و ذخیره سازی ماسک در استان مد نظر قرار بگیرد تا برای تهیه ماسک به استان‌های دیگر نیازمند نشویم.

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان مواد شوینده جهت ادامه فعالیت و تولید، تقاضای تمدید مجوز را دارند که ضروری است سازمان صمت و علوم پزشکی استان نسبت به این تقاضا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

علوم پزشکی نقشه راهی برای مواجه احتمالی با بحران کرونا در فصل پاییز آماده کند

مدیر ارشد استان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد در مهر ماه با پیک بیماری کرونا و آنفولانزا مواجه باشیم لذا دانشگاه علوم پزشکی استان ظرف مدت ۲۰ روز نقشه راهی برای مواجه احتمالی با این شرایط بحرانی آماده کند.

بازوند همچنین از معاونت‌منابع انسانی استاندار خواست تا نظارت بر ادارات استان را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و اظهار داشت: بر این اساس کسانی که بدون ماسک به ادارات مراجعه می‌کنند از ارائه هرگونه خدمات به آنها خودداری کنند.

استاندار کرمانشاه از حضور مردم در تجمعات ابراز نگرانی کرد و با بیان اینکه تجمعات همچنان ممنوع است، گفت: فرمانداران استان جهت یافتن راهی نسبت به پایان دادن هر گونه تجمعات چه در مراسم عزاداری و چه مراسمات جشن و عروسی با معتمدین و بزرگان‌محل جلسه‌ای برگزار کنند تا این موضوع هر چه زودتر منتفی شود.

وی بر ضرورت راه‌اندازی اکیپ نظارتی تاکید کرد و ادامه داد: بر این اساس مغازه آن دسته از صاحبان مغازه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند با نصب بنر پلمب و به دادسرا نیز معرفی شوند.

اداره صمت بر قیمت ماسک در استان نظارت داشته باشد

بازوند با انتقاد از عملکرد شهرداری در خصوص عدم نظارت بر پارک‌ها، خاطر نشان کرد: متأسفانه وضعیت پارک‌ها بسیار بد است و شهرداری سرسوزنی نظارت بر آن ندارد و به طور مطلق هیچ‌گونه توجهی به مصوبات در این خصوص ندارد.

وی افزود: در حال حاضر در استان به اندازه کافی ماسک وجود دارد اما مقداری قیمت آن گران‌تر از دستورالعمل است که اداره کل صمت در این خصوص باید نظارت کافی داشته باشد تا مشکل حل و فصل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند

وزیر علوم گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص جذب نخبگان خارج از کشور که از سوی پروژه کانکت معاونت علمی ریاست جمهوری برای دانشگاه‌های کشور معرفی می‌شوند، گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم.

فکر مهاجرت از دانشگاه‌ها به مدارس کشیده شده است

 

وی با تاکید بر اینکه برای جذب نخبگان پروژه کانکت با معاونت علمی ریاست جمهوری کاملا هماهنگ هستیم افزود: معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان افراد مورد تایید خود را در هیئت جذب مورد بررسی قرار داده و به ما معرفی می‌کنند.

زلفی گل با اعلام این خبر که بنیاد ملی نخبگان سال گذشته برای 200 نفر ردیف بودجه‌ای خاص از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرده بود، گفت: طبق آخرین آماری که دارم از این تعداد، 120 نفر در یک مرحله، موافقت سازمان برنامه و بودجه را گرفته و جذب دانشگاه‌های کشور شده‌اند.

به گزارش تسنیم، "پلت‌فرم کانکت" از 5 سال قبل، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از جذب و همکاری متخصصان و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه‌های پسادکتری، فرصت مطالعاتی، اساتید مدعو و معین، سخنرانی و کارگاه تخصصی، تأسیس شرکت‌های استارت‌آپ، نظام‌وظیفه تخصصی و جذب هیئت علمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند