Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:10:01 GMT

«فوق سری» در راه آی‌فیلم عربی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۵۶۱

«فوق سری» در راه آی‌فیلم عربی

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «فوق سری» ساخته مهدی فخیم‌زاده در جدول پخش کانال عربی این شبکه قرار گرفت.

داستان این سریال از این قرار است: سرهنگ نادری که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی دوست و همکار قدیمی هستند و رفت‌وآمد خانوادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه این سریال درباره یک عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

مجموعه «فوق سری» از سه‌شنبه ۲۴ تیر، هر شب ساعت ۲۰ به‌وقت مکه و ۲۱:۳۰ به وقت تهران روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روز بعد در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ خواهد بود.

کد خبر 4971209 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه آی فیلم سریال ایرانی مهدی فخیم زاده تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سیروس گرجستانی سینمای مستند درگذشت چهره ها فوق سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی