Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع اسلامی استادان استان تهران با صدور پیامی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و به فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تشکل مجمع اسلامی استادان استان تهران با صدور پیامی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و به فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

دانشگاه نقطه‌ هدفِ تهاجم فرهنگی است و تشکل‌های استادی به‌عنوان بازوی توانمند دانشگاه در حوزه‌ نظریه‌پردازی و عملیاتی، سامان‌بخشِ هویت و فرهنگ جامعه‌ هستند. اساتید آرمان‌خواه و دغدغه‌مند تشکل‌ها، با رویکردی جهادی و آسیب‌شناسانه به رفع یا کاهش نقصان‌ها در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی اهتمام می‌ورزند و با روشنگری، معرفت‌افزایی و برانگیختن روحیه‌ همدلی، همراهی و هم‌آوایی، در راستای زدودن احساس ضعف و انفعال و مقابله با کجروی و انحراف می‌کوشند. 

راه مقابله با ضعف و انفعال، خویشتن‌داری و خودسازی بوده و راه مقابله با انحرافِ فکری، هم‌افزایی و تقویت مبانی معرفتی است.

برادر گرامی و ارجمند حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر ابراهیم کلانتری

حضور نورانی و گرانسنگ حضرت‌عالی در حوزه‌ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منشاً خیرات، برکات پرشمار و آموزه‌های ارزشمند و جایگزین‌ناپذیری در عرصه‌های گوناگون حیات فردی و اجتماعی برای همه‌ دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان بود و هست. خدمات ارزشمندی که بی‌تردید برای همیشه در ذهن و ضمیر دانشگاهیان ماندگار خواهد بود و سرآمد آن‌ها «تقویت مبانی معرفتی و بنیه‌ معنوی و اخلاقی دانشگاهیان» است.

عمیقاً از حضرت‌عالی به‌موجب همه‌ تلاش‌های مخلصانه، مشتاقانه و خستگی‌ناپذیرتان و نیز به‌خاطر همه‌ درس‌ها و آموخته‌های بسیارمان از محضر شریفتان سپاسگزاریم. برایتان تندرستی، پیروزی، شادکامی و توفیق روزافزون در راستای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و اهداف متعالی دانشگاه آرزومندیم.

طبیعی است از این ‌پس با عدم حضورتان در این عرصه، کمتر توفیق زیارتتان را خواهیم داشت و دلتنگ‌تان خواهیم شد؛ ولیکن تسکین‌بخش‌ اندوه‌مان حضور برادر آرمانخواه، پرتوان و پرنشاط جناب آقای دکتر فرزاد جهان‌بین در این سنگر است که دانش‌آموخته و پرورش‌‌یافته‌ مکتب قرآن و ‌اهلبیت(علیهم‌السلام)‌ هستند.  

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای دکتر فرزاد جهان‌بین

انتصاب شایسته‌ حضرت‌عالی را صمیمانه تبریک عرض کرده و آرزومندیم در راستای انجام بهینه‌ وظایف محوله و تحقق اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی، به عنایات، حمایت‌ها و امدادهای ویژه‌ ذات مقدس حضرت حق مستظهر باشید.

تشکل «مجمع اسلامی استادان استان تهران» وظیفه‌ خود می‌داند یار و مددکار شما بوده، و با تمام ظرفیت و توان خود مهیای همراهی و همکاری با حضرت‌عالی در راستای انجام بایسته و شایسته‌ فعالیت‌های فرهنگی و نیل به آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب(مد‌ظله‌العالی) و تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین حضرت عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بود و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   علیرضا صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.   وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری حاج‌قاسم امتی‌ترین چهره و ملی‌ترین چهره کشور است که نشان می‌دهد که مفهوم امت با ملت منافاتی ندارد.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران برخلاف قوانین بین‌المللی بود و پاسخ ایران نیز یک اقدام مشروع در جهت حفظ منافع ملی است و البته باید گفت انتقام از رژیم صهیونیستی باید به نابودی این رژیم منجر شود؛ اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود این یک تنبیه و سیلی به رژیم صهیونیستی بود.   به گفته وی؛ این حمله مقدمه‌ای برای تسریع زوال رژیم صهیونیستی است، طی ۶ ماه اخیر ما شاهد جنایت‌های فراوانی از سوی رژیم صهیونیستی بودیم و هیچ پاسخی نمی‌تواند پاسخ گونه جنایات این رژیم در کشتار بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم غزه را بدهد مگر با نابودی این رژیم غاصب.   صفری عنوان کرد: شب حمله ایران به رژیم صهیونیستی یک تجمع دانشجویی و مردمی برگزار شد، با وجود دیروقت بودن زمان حمل، در این تجمع شاهد حضور پرشور مردم بودیم و پس از تجمیع مردم حرکت به سمت سفارت انگلیس را آغاز کردیم دلیل تجمع دانشجویان و مردم در مقابل سفارت انگلیس، حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی و وتو قطعنامه‌های در خصوص توقف جنایات رژیم صهیونیستی بود.   مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: تجمعات فراوانی با حضور دانشجویان و اساتید در ۸ دانشگاه در سطح تهران صورت‌گرفته است و امیدواریم این جریان اجتماعی در راستای حمایت از نظامیان و رزمندگان اسلام ادامه یابد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم