Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی شمشیربازی از کمک یک میلیون دلاری به کشورهای مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی ژیمناستیک از طرح 1.05 میلیون دلاری برای کمک به این رشته خبر داد. این طرح یک کمک مکمل در برنامه‌های فدراسیون جهانی برای سال 2020 است که به 4 بخش تقسیم می‌شود:

تخصیص استثنایی 4200 دلاری به همه فدراسیون‌ها و کنفدراسیون‌ها به همراه لغو هزینه عضویت سالانه برای سال 2020.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابطال پرداخت تمامی هزینه رقابت‌ها از ژانویه تا مارس 2020 و همچنین فصل رقابت 2020-2021.

کمک هزینه مالی برای مشارکت یک شمشیرباز در هر فدراسیون در مسابقات جوانان سال 2021

تخصیص استثنایی برای داورانی که در فصل رقابت‌های 2019-20 2019 نامزد شده‌اند.

عالیشر عثمانوف رئیس فدراسیون جهانی شمشیربازی در این باره گفت: جهان ما با بیماری ویروس کرونا با پیامدهای عظیم سلامتی، اقتصادی و جسمانی به چالش کشیده شده است.

وی افزود: شمشیربازان و فدراسیون‌ها مجبور شدند به طور ناگهانی همه فعالیت‌های خود را متوقف کنند. "با روحیه همبستگی و وحدت و برای کمک به خانواده شمشیربازی برای غلبه بر این دوره سخت، تصمیم گرفته ایم یک میلیون دلار به جامعه شمشیربازی کمک کنیم.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون جهانی ژیمناستیک مشارکت رقابت فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟