Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:05:28 GMT

فروش دارو در فضای مجازی ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۶۵۴

معاون اجتماعی پلیس فتا: فروش دارو در فضای مجازی ممنوع و غیرقانونی است و هیچ گونه فروش دارویی در فضای مجازی نباید انجام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سرهنگ پاشایی - معاون اجتماعی پلیس فتاگفت : در پیک اول کرونا عده ای از وضعیت کرونا سواستفاده می کردند و با فروش دارو از هموطنان کلاهبرداری کردند که پرونده های زیادی در این زمینه تشکیل شد، به عده ای هم که ناخواسته این کار را انجام داده بودند تذکراتی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: هیپ گونه داروی قطعی درباره کرونا ویروس معرفی نشده است و افرادی که از این فضا استفاده کرده اند امنیت روانی جامعه را به هم ریخته اند.

سرهنگ پاشایی افزود: فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است، هیچ گونه فروش دارویی در فضای مجازی نباید انجام شود و با متخلفان برخورد می شود. 

 او افزود: هیچ گونه داروخانه آنلاین و سایت فروش دارو در فضای مجازی نداریم و فروش دارو فقط از طریق داروخانه ها انجام می شود.

برچسب ها: فروش دارو ، فضای مجازی ، پلیس فتا ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فروش دارو فضای مجازی پلیس فتا کرونا فروش دارو در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر از پاکسازی یا مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی مروج ابتذال و هنجارشکن غیراخلاقی در راستای اجرایی شدن طرح نور توسط پلیس فتا استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار حیدر سوسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح نور و مقابله با هنجارشکن اظهار داشت: در یک هفته اخیر همزمان با اجرایی کردن طرح نور و با هدف سالم‌سازی فضای مجازی ، در پایش شبانه‌روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از 84 تارنمای حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل مسدود شد.

وی با بیان اینکه تارنمای یادشده دنبال کننده بالایی داشت، گفت: پس از استخراج محتوای این صفحات اینستاگرامی، برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از حذف تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها برای رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی این صفحات اینستاگرامی، برای برخورد و تصمیم‌گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سوسنی با تأکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم به‌خصوص خانواده‌ها در سالم‌سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه بیان کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمان که به‌صورت هدفمند اقدام به اعمال هنجارشکنانه یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در  اولویت مأموریت پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟