Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه با ۱۳ فقره سابقه زندان خبر داد و گفت: زیر پیراهن صورتی رنگ راز سارق حرفه‌ای را با ۶ فقره سرقت از مغازه فاش کرد. تاریخ انتشار: 16:35 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۵۹۵

خبرگزاری میزان -  سرهنگ حسین عادلی  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت همزمان ۴ مغازه در محدوده کلانتری، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل‌های سرقت اعزام شدند و در بررسی‌های میدانی مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک فرد انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران در بررسی دوربین‌های مداربته با متهمی روبرو شدند که زیرپیراهن صورتی رنگی به تن دارد و چهره اش را پوشانده و سعی دارد با خم شدن خود را از شکار دوربین مداربسته دور نگه دارد.

رییس کلانتری شهرک ولیعصر ادامه داد: تحقیقات و گشت‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در گشت زنی‌های انتظامی با مرد جوان مرموزی روبرو شدند که زیرپیراهن صورتی رنگی به تن داشت که با برای بررسی‌های بیشتر متهم به کلانتری انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: نظر پلیس راهور درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت

این مقام پلیسی عنوان داشت: متهم ابتدا خود را بی گناه می‌دانست، اما وقتی تصویر خودش را با زیرپیراهنی صورتی در دوربین مداربسته صحنه سرقت مشاهده کرد به ناچار لب به سخن باز کرد و به ۶ فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

سرهنگ عادلی گفت: متهم که ۱۳ سابقه زندان دارد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • سرقت ۱۶ میلیون دلاری از ستاره ژاپنی در آمریکا
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران