Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل، در پیامی که در واکنش به انتقادات مقامات آمریکایی از گزارش ترور سردار سلیمانی، منتشر کرد نوشت: حقوق (قانون) بین المللی، بین المللی است و نه امریکایی. حقوق بین الملل مبنای هشدارهای من درباره استفاده کنترل نشده از پهپادهای جنگی، ارزیابی من از ترور ژنرال سلیمانی در حمله پهپادی و درخواست من برای جلوگیری از بحران های بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

کالامارد که گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی و خودسرانه است روز پنجشنبه هفته گذشته در دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر این سازمان گزارش خود درباره ترور سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»  را به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه کرد.

وی در بخشی از این گزارش تصریح کرده بود: «یک مقام دولتی بلندپایه ایرانی هدف گرفته شد؛ مقام کشوری که از حاکمیت برخوردار است. عملیات ترور سلیمانی در درگیری‌های مسلحانه سابقه نداشته است».

انتشار این گزارش با اظهارنظرهای مقام‌های آمریکایی مواجه شد و «مایک پمپئو» وزیر خارجه این کشور در واکنشی توییتری با عصبانیت گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل را رد کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان ملل ترور سردار قاسم سلیمانی شهید قاسم سلیمانی آمریکا پارسی خبر اگنس کالامارد سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد