Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:49:22 GMT

باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۸۱۷

باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (21 تیر ماه) در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر در زمینه ورزش و جوانان سرمایه گذاری کنیم، شاهد آثار مثبت آن در زمینه کنترل بیماری ها، افسردگی، کاهش هزینه های درمانی، مرگ و میر، ارتقاء سلامت عمومی، آرامش روحی و روانی، جلوگیری از بزهکاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در هر استان، شهر و یا بخش شرایط ورزش برای مردم و سلامتی آنها فراهم شود.

 

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر وضعیت ورزش در اداره ها، نهادها و سازمان ها، مدارس و ... باشد که در شورای اداری این موضوع به تصویب برسد.

 

آیت الله حسینی خواستار فرهنگ سازی در زمینه ورزش در جامعه شد و ادامه داد: با توجه به تهیه نقشه جامع فرهنگی و مذهبی در استان و شهر یاسوج، باید در این نقشه بحث سرانه فضای ورزشی لحاظ شود.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید ظرفیت های ورزشی در دسترس نوجوانان و جوانان باشد، گفت: می توان در فضای بیرون مساجد، پارک ها، مکان های فرهنگی و سایر اماکن مرتبط توجه به امر ورزش را در دستور کار قرار داد.

 

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ورزش تبدیل به یک باور شود، گفت: می توان از ظرفیت جوانان عضو گروه های مختلف ورزشی برای شرکت در نماز جمعه و بهره بردن از فیوضات معنوی نماز استفاده کرد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر آمادگی طلاب و روحانیون برای برگزاری کلاس های اخلاق برای گروه های مختلف ورزشی، گفت: می توان در سالن های ورزشی از احادیث مختلف در راستای انجام تبلیغات محیطی و بالابردن بنیه معنوی ورزشکاران استفاده کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نقشه جامع فرهنگي ورزش و جوانان فرهنگ ورزش آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است