Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@22:42:39 GMT

نهایی شدن دستورالعمل تشکیل کمیته اقدام صادراتی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۸۳۲

نهایی شدن دستورالعمل تشکیل کمیته اقدام صادراتی

احسان قمری با اشاره به نهایی شدن دستورالعمل کمیته اقدام صادراتی اظهار داشت: تشکیل این کمیته بر اساس درخواست‌ اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون ایران و اتاق اصناف ایران بوده  که با توجه به نهایی شدن دستورالعمل اجرایی کمیته اقدام صادراتی، انتظار می‌رود  اتاق‌های مذکور نسبت به تأیید نهایی دستورالعمل اقدام و مشارکت فعالی در این کمیته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فلسفۀ ایجاد کمیتۀ اقدام صادراتی، رفع مشکلات فراروی بنگاه‌های صادراتی است، گفت: با بررسی کارشناسی مشکلات صادرکنندگان در جلسات هفتگی و منظم با حضور فعال اعضا، می‌توان به راهکارهای اجرایی در رفع مشکلات و موانع رسید.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی و دبیر کمیتۀ اقدام صادراتی افزود: ایفای تعهدات ارزی بزرگترین دغدغۀ جامعۀ صادرکنندگان است و با توجه به دیدگاه مقامات اجرایی کشور لازم است زمینه‌ای فراهم شود تا با رفع مشکلات صادرکنندگان، بازگشت ارز حاصل از صادرات سرعت بیشتری گیرد.

وی گفت: تمام تلاش بخش‌های مختلف دولت در راستای انعطاف در روش‌های بازگشت ارز حاصل از صادرات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود است. بنابراین امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان در چارچوب قوانین و مقررات باشیم.

 

 

منبع:روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته اقدام صادراتی اتاق بازرگانی صادرات پارسی خبر اقدام صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران