Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدوین همزمان فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، توسط هایده صفی‌یاری آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران ادامه دارد و با گذشت حدود یک هفته، همه بازیگران این اثر مقابل دوربین رفته‌اند و همزمان تدوین فیلم نیز توسط هایده صفی‌یاری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهتاب کرامتی جزو بازیگرانی است که این روزها به عنوان نقش اصلی زن این فیلم مقابل دوربین رفته و اولین تصویر از نقش‌آفرینی او منتشر شده است.

«صحنه‌زنی» یک اثر اجتماعی است که با انجام تدوین همزمان برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی و اکران در سینماهای کشور آماده می‌شود.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا صمدی، تهیه‌کننده: مجید رضابالا، مجری طرح: مسعود زارع، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح لباس: آلما گشتاسب، صدابردار: سعید زند، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تولید: مصطفی گشتگر، مدیر تدارکات: مهرداد بابایی، منشی صحنه: گل کوشان و عکاس: اردلان آزرمی.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی مهتاب کرامتی صحنه زنی اثر اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با حملات ایران؛ رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را بست

 در واکنش به آغاز حملات پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، سازمان رادیو و تلویزیون تل آویو اعلام کرد که حریم هوایی اسرائیل تا هفت صبح بسته شد.

همچنین منابع عبری زبان به رادیو ارتش عبری اعلام کردند که حمله ایران شامل موشک‌های کروز است نه فقط پهپاد.

از سوی دیگر در اولین واکنش‌ها به آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که خدمات جی پی اس در چندین نقطه در این کشور در دسترس نیست و به طور موقت مسدود شده است، چون ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و در برخی مناطق جی پی اس وجود نخواهد داشت.

دقایقی پیش حملات پهپادی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به تجاوز این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه و در پاسخ به شهادت نظامیان ایرانی در سوریه آغاز شد. منابع عبری نیز آغاز این حملات را تائید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • کشت گلابی خاردار برای اولین بار در سرخه
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود
  • همزمان با حملات ایران؛ رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را بست
  • پست معنادار توئیتر منتسب به سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل