Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه جلسه شورای عالی بورس با اشاره به تعیین تکلیف سهامداران عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، گفت: به شرکت‌های استانی تا یکم تیرماه امسال این مهلت داده شد تا افزایش سرمایه خود را ثبت کنند، تا ۳۱ تیر ماه امسال مقدمات حضور خود در بورس را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این بین دارندگان سهام عدالت سهامدار ۱۳ شرکت غیر بورسی هستند که این تعداد شرکت داخل یک هلدینگ تجمیع می‌شوند و ۴۹ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر سهامدار عدالت عضو آن خواهند شد.

علت واریز نشدن مبلغ  ۳۰ درصد سهام عدالت فروخته شده به حساب مشمولان

قالیباف اصل در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه چرا ۳۰ درصد سهام عدالت افرادی که به فروش گذاشته اند، واریز نمی‌شود؟ گفت: پروسه فروش سهام مشخص است و به محض فروش سهام تا ۴۸ ساعت رقم به حساب آن‌ها واریز می‌شود. اولا همه این یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سهامشان را در یک زمان به فروش نگذاشته اند و در ثانی بانک‌ها برای عرضه سهام‌ها در بورس تجمیع سهام انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: تا کنون بیش از یک هزار میلیارد تومان به کارگزاری‌ها واریز شده تا به سهامداران عدالت که سهام خود را فروخته اند واریز کنند.

این مقام مسئول به زمان عرضه‌  ای تی اف‌های (eft) بعدی در بورس اشاره کرد و گفت: برای اینکه eft‌ها در بورس عرضه شوند باید پذیره نویسی صورت گیرد تاکنون در این رابطه به ما دستوری ابلاغ نشده است، ولی این موضوع که این اتفاق رسما منتفی شود، صحت ندارد.

او در پایان بیان کرد: بورس املاک همچنان در دست بررسی است و اعضای کارگروه تشکیل شده اند و منتظر تصمیمات نهایی هستیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران