Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر از برخورد قاطع با افرادی خبر دادکه سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند. تاریخ انتشار: 17:00 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۶۱۹ سیدمحمدابراهیم اقبالی زارچ در گفت وگو با میزان درخصوص رعایت مسایل بهداشتی گفت: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا شده و سلامت شهرستان را تهدید کنند با برخورد جدی قضایی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر بیان داشت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتار‌ها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.
این مقام قضایی با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در محرز تهدیدقرار دهند، اظهار داشت: با کسانی که با برگزاری مراسم موجب تشکیل تجمعات مردم را فراهم نمایند برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم به جهت تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان نخواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، عدم رعایت مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می‌داند.   دادستان اشکذر افزود: با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در عدم تشکیل و عدم شرکت در اجتماعات و مراسمات، در مقابله با کرونا می‌توان امیدوار بود.   بیشتر بخوانید:    کسانی که سبب فرار سرمایه از گلستان شوند منتظر برخورد قضایی باشند انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشکذر برخورد قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟