Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:56:29 GMT

به من اعتماد کنید، رابیو ستاره بزرگی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۱۲۲

به من اعتماد کنید، رابیو ستاره بزرگی خواهد شد

لورن بلان سرمربی سابق پی اس جی معتقد است با گذشت زمان، آدرین رابیو تبدیل به هافبکی تراز اول خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو ستاره فرانسوی که سال گذشته با خودداری از تمدید قرارداد، مورد تنبیه سخت باشگاه پی اس جی قرار گرفت و ماه ها اجازه حضور در تمرینات به وی داده نشد، در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تاتنهام و بارسلونا هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت یووه را انتخاب کرد.

 

 

 

 

در ابتدای فصل رابیو شروع خوبی داشت ولی به تدریج نیمکت نشین شد ولی با شروع مجدد سری آ او توانسته در رقابت با رمزی، بنتانکور و پیانیچ بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد و اخیرا در شکست 4-2 یوونتوس از میلان در سن سیرو، اولین گل خود را برای یووه به شکلی استثنایی به ثمر رساند.

 

لورن بلان که برای اولین بار به رابیو در پی اس جی میدان داد، معتقد است باید به این بازیکن جوان زمان داد.

او به توتو اسپورت گفت:« رابیو دست پروده من است و از نوجوانی او را می شناسم. او البته دیگر یک پسربچه نیست ولی از بازیکنان کلاس 1995 است. سوای تجربه کوتاه مدتش در 14 سالگی با منچسترسیتی، بازی برای یووه، اولین چالش بزرگ خارج از فرانسه او محسوب می شود.

بازی در سری آ و باشگاه یوونتوس دشواری های خاص خود را دارد و رابیو نیاز به زمان برای وفق دادن خودش دارد. اگر مربی و هم تیمی ها به او اطمینان لازم را بدهند، رابیو بهترین بازی ها را ارائه خواهد داد. به خصوص پس از شروع مجدد سری آ رابیو را همان بازیکنی دیدم که زیر نظر من در پی اس جی می درخشید.»

 

 

 

 

بلان ادامه داد:« خود من هم در ابتدا با رابیو مشکلاتی داشتم ولی او بسیار با استعداد است و می تواند تبدیل به یک هافبک تراز اول شود. او شاید خودش هم هنوز نمی داند چه قدرت و کیفیتی دارد. باید به رابیو اعتماد کرد و اگر یوونتوس یک سال به خاطرش صبر کرد، پس حتما ارزشش را داشته است. بازیکنان کمی در دنیا با کیفیت رابیو وجود دارند و مدت زمانی نه چندان دور، او یک ستاره بزرگ خواهد شد. به حرفم اعتماد کنید.»

 

یوونتوس آدریان رابیو پاری سن ژرمن لوران بلان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آدریان رابیو پاری سن ژرمن لوران بلان سرمربی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال

ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بار‌ها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کار‌های چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که ۱۱ ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی ۵ بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا ۵ گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه ۳-۲ در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • فیلم| اولین اثر رنگین‌کمان در سیاره‌ای خارج از منظومه شمسی
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • اولین اثر رنگین‌کمان در سیاره‌ای خارج از منظومه شمسی + فیلم
  • ویدیو/ اولین اثر رنگین‌کمان در سیاره‌ای خارج از منظومه شمسی