Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی‌پور که مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بود به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری معرفی و جانشین فرامرز نیک‌سرشت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح‌الله حقیقی در ابلاغی محمدرضا آبی‌پور را به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری زنجان برگزید.

آبی‌پور که مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بود به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری معرفی و جانشین فرامرز نیک‌سرشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا آبی‌پور پیش از این، مسئولیت‌هایی همچون قائم مقامی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ریاست اداره تعاون شهرستان ابهر، معاونت شرکت شهرک‌های صنعتی استان، رئیس گروه اقتصادی استانداری زنجان و مدیریت توسعه، کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنجان سرپرست جدید استاندار زنجان معاونت اقتصادی استانداری سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری آبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند