Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارنبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اتوبار آنلاین نوبار یک اپلیکیشن و وبسایت اسباب کشی و باربری است که میتوانید تنها با چند کلیک سرویس باربری خود را برای ساعات آینده تا چند ماه آینده رزرو کنید.

خدمات نوبار

نوبار در کنار آنلاین بودن چندین خدمت منحصر به فرد ارائه میدهد، که در ادامه بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر چیدمان

همیشه بعد از این که اسباب کشی تمام شد دردسر مرتب کردن وسایل شروع میشود کارگر چیدمان نوبار بعد از اتمام باربری فعالیت خود را آغاز کرده و به شما در چیدمان وسایل کمک میکند.

کارگر بسته بندی

درهنگام رزرو اتوبار آنلاین خود میتوانید تعداد کارگرهای بسته بندی خود را مشخص کنید تا قبل از انجام سرویس باربری به بسته بندی شما کمک کنند.

کارگر فنی

کارگر فنی در مبدا و مقصد به شما در باز و بسته کردن لوستر، پرده ها ، شیرآلات، یخچال ، تلویزیون و... کمک میکند.

ناظر کنترل کیفیت اتوبار آنلاین نوبار

ناظر کنترل کیفیت در زمان سرویس شما در محل حضور پیدا کرده و بر رفتار و عملکرد راننده و کارگران نظارت میکند.

قیمت ثابت، ارزان و بدون انعام

نوبار در اپلیکیشن و وبسایت خود تمامی مواردی که باعث افزایش هزینه میشود را در نظر گرفته و با استفاده از سیستم هوش مصنوعی برای مسافت با توجه به ترافیک ، آب و هوا و.. قیمت میدهد. آسانسور باربری ، داشتن پیانو، یخچال و... در قیمت تاثیر میگذارد که در لحظه میتوانید تاثیر آن را در قیمت ببینید.

راننده یا کارگران حق گرفتن انعام اجباری را ندارند و اگر شما واقعا راضی بودید میتوانید به اختیار به آنها انعام دهید. درصورتی که سرویس شما شامل اقلام هزینه بر شود، با پشتیبانی تماس بگیرید.

همچنین نوبار تلاش میکند به صورت مرتب با تحقیقات بازار قیمت خود را از میانگین باربری های تهران پایین تر نگهدارد. درصورت تمایل میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید : 02191077727

 

 

انتهای پیام/

لوازم اسباب کشی نوبار

شما میتوانید کارتن، بابل رپ، سلفن، فوم ضدضربه ودیگر وسایلی را که هنگام اسباب کشی نیاز دارید را از فروشگاه لوازم بسته بندی و اسباب کشی اتوبار نوبار تهیه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار حمل ونقل بسته بندی اسباب کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار