Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت شرعی جنبش حزب‌الله لبنان به اتفاقات منطقه از زمان اشغال فلسطین، تا جنگ تحمیلی علیه ایران و جنگ کنونی علیه یمن اشاره کرد و گفت، همه اینها زیر سر آمریکا بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «محمد یزبک» رئیس هیأت شرعی حزب‌الله در واکنش به تحرکات اخیر «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان گفت، آمریکا قصد دارد آنچه را که موفق به انجامش با جنگ و سلاح نشده با دلار و تحریم اقتصادی محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ یزبک ادامه داد: مسؤولیت تمام مصیبت‌های ما از جنگ، جنایات و حوادث خونین در منطقه بر عهده آمریکاست، اتفاقاتی که با اشغال فلسطین توسط دشمن آغاز شد و با جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، جنگ خلیج (فارس)، جنگ ژوئیه (۲۰۰۶ علیه لبنان)، اعلام تولد خاورمیانه جدید توسط سفارت آمریکا، اشغال افغانستان، اشغال عراق، جنگ جهانی علیه سوریه به فرماندهی آمریکا، جنگ علیه یمن تا فتنه‌های داخلی ادامه پیدا کرد.

وی سپس گفت: مقابله با محاصره، خطر گرسنگی و فروپاشی تنها با اعتماد به نفس، عمل به مسؤولیت و عدم حساب باز کردن بر روی دیگران امکان‌پذیر است.

شیخ یزبک تأکید کرد: ما قادر به مقابله با گرسنگی هستیم و این توطئه را ساقط خواهیم کرد همانطور که پیش‌تر توطئه نظامی را ساقط کردیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است