Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:51:09 GMT

بارش پراکنده فردا در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۳۳۱

بارش پراکنده فردا در پایتخت

کانال خبر ویژه: معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی: امروز و فردا در جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان و استان های قم و مرکزی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات با گرد و غبار همراه خواهد بود.
 امروز و فردا در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان، رشد ابر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد
 چنین شرایط روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق تهران و سمنان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز برای ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیمه شمالی بارش‌های پراکنده باران و در ساعات شب مه گرفتگی پیش‌بینی شده است.

محمد غیوری خواه افزود : فردا در نواحی جنوبی استان بارش‌های رگباری و پراکنده خواهیم داشت و همچنین طی فردا افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد که در نواحی بادخیز توام با گردو خاک و کاهش میدان دید خواهد بود و احتمال ذرات گرد و خاک به نواحی مرکزی استان وجود دارد.

به گفته وی امروز در مشهد در ساعات بعدازظهر احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٩ و ١١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٧ درجه و در سردترین ساعات به ٨ درجه خواهد رسید.

در شبانه روز گذشته، قوچان با دمای ٢ درجه و داورزن با دمای ٢١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ۴٧ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

همچنین بیشترین میزان بارش باران سرخس با ٢١.٨ دهم میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و مشهد نیز ٨ میلیمتر باران را به ثبت رساند و ایستگاه‌های سطح شهر ایستگاه آب و برق ٣.۶ میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود
  • ادامه بارندگی ها در استان سمنان
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
  • ادامه بارندگی ها در سمنان
  • پیش بینی جوی پایدار از فردا تا پایان هفته
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین