Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم داوری دیدار صنعت نفت آبادان و نساجی قایم شهر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران، امشب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی میزبان تیم نساجی قایم شهر است.

در همین راستا و با اعلام کمیته داوران سازمان لیگ، پیام حیدی به عنوان داور، این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام کمیته داوران، علی میرزابیگی، علیرضا مرادی و امیرسامان سلطانی نیز به عنوان کمک های حیدری در این دیدار او را در امر قضاوت کم می کنند.

لازم به ذکر است که ایرج نظری نیز به عنوان ناظر این دیدار معرفی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان لیگ صنعت نفت آبادان کمیته داوران لیگ برتر فوتبال ایران داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم

به گزارش “ورزش‌سه”، رضا فتاحی با اشاره به بازی‌های اخیر تیم سپاهان ‌و شرایط تیم اظهار داشت: بازی مقابل ملوان یکی از بازی‌های مهم سپاهان به‌شمار می‌رود و ما باید در این مسابقه با جدیت و تلاش، تمام امتیازات ممکن را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی مقابل ملوان تلاش خود برای کسب پیروزی به کار می‌بندد، بیان کرد: سپاهان در بازی فردا به‌جز رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد، همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. رضا اسدی که در بازی قبل سپاهان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت به میدان نرفت، در تمرین گذشته سپاهان دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و متأسفانه در این بازی همراه ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین جواد حسین‌نژاد نیز در بازی مقابل نساجی دچار مصدومیت شد و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را پیگیری می‌کرد.
فتاحی با اشاره به وضعیت داوری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: جا دارد از داوران دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن که در این مسابقه با آرامش و کیفیت، شرایط برگزاری مسابقه عادلانه در این بازی را فراهم کردند، تشکر کنم.

وی افزود: متأسفانه سپاهان در فصل جاری از مشکلات داوری، آسیب‌های بسیاری دیده و این موضوع در نتایج بازی‌های سپاهان به میزان قابل توجهی مشهود است. باتوجه به نظرات کارشناسان، اگر اشتباهات داوری نبود، شاید سپاهان امروز در جایگاه بالاتری قرار داشت. 

فتاحی در پایان گفت: امیدوارم مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر به گونه‌ای باشد که شرایط برای تمرکز داوران محترم به منظور یک قضاوت خوب فراهم باشد و داوران مسابقات بتوانند در نهایت آرامش، قضاوت داشته باشند. بازی ذوب‌آهن نشان داد که قضاوت با تمرکز داوران عزیز می‌تواند بیش از هرچیز، شرایط فوتبال عادلانه را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • سوت سرنوشت
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها