Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:56:44 GMT

پویش نذر ماسک در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۳۵۱

پویش نذر ماسک در استان بوشهر آغاز شد

مازیار هوشمند روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی برای مصون ماندن از این بیماری و شکسته‌شدن زنجیره انتقال آن، استفاده از ماسک مهم و ضروری است که پویش نذر ماسک نیز در این ارتباط راه‌اندازی شده‌است.
وی بیان کرد: با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در محیط‌های اجتماعی، این عمل خیرخواهانه کمک شایانی به قشرهای کم درآمد و جلوگیری از انتقال ویروس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشمند افزود: در این ارتباط شماره حساب بانکی در خانه مطبوعات بوشهر تعیین شده که افراد نیکوکار می‌توانند کمک کنند.
وی عنوان کرد: پویش نذر ماسک در بوشهر بدون شک می‌تواند در  جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا و مرگ‌ومیرهای روز افزون تاثیرگذار باشد. 
مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: مقابله با کرونا یک مسئولیت اجتماعی همگانی است که ضروری است همه مردم برای شکست دادن این  ویروس همکاری کنند.
هوشمند با اشاره به وضعیت قرمز برخی از شهرستان‌های استان اظهار داشت: در این ارتباط محدودیت‌های اعمال‌شده در هفته گذشته این هفته به طور مجدد تمدید شد که در این زمینه رعایت همگانی پروتکل‌های تعریف شده الزامی است.

برچسب‌ها کرونا بوشهر ماسک پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر ماسک کرونا بوشهر ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام میکائیل محمدپور رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز سومین سال بزرگترین رویداد مردمی استان، پویش مردمی «شهر همدل» در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: این برنامه در یادمان شهدای گمنام علقمه با همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام، ستاد مردمی پویش شهر همدل و شورای تحول محله کاظم آباد برگزار شد.

وی افزود: طرح هر محله یک قربانی برای نیازمندان با همت و تلاش مردمان خون گرم وخیرخواه استان برای سومین سال مصادف با روز ولادت کریم اهل بیت
حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همزمان در سراسر استان مازندران به یاد عالم خدوم حضرت آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی و ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان اجرا شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ قریب به سه هزار و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار رأس قربانی در محلات استان توسط مردم انجام شد و این سنت حسنه همه ساله در حال برگزاری است.

کد خبر 6062906

دیگر خبرها

  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • آغاز پویش پنجشنبه‌های مهربانی در سال ۱۴۰۳
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • برندگان روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در بوشهر اعلام شد
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • برندگان روز سیزدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد