Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@19:07:23 GMT

خداحافظی طولانی!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۴۱۴

ساعت24-آیا خداحافظی طولانی شهریار، با آغاز لیگ بیستم به پایان می‌رسد؟

 «مرتبه اول مربوط به زمانی بود که او بعد از جام‌ جهانی ۲۰۰۶ آلمان با موج عظیمی از انتقادات و بعضا نامهربانی‌ها مواجه شد و فوتبال ملی‌اش به بدترین شکل ممکن خاتمه یافت. دایی بعد از آن کنج عزلت برگزید و مدتی مصاحبه نکرد. در عین حال فعالیت‌های فوتبالی شهریار ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عضو تیم فوتبال سایپا بود و بعد از جدایی ورنر لورانت در اوایل فصل، مربی - بازیکن همین تیم شد. دایی با نمایش درخشان در زمین و راهبری تیم از بیرون، اولین و تنها قهرمانی لیگ برتری‌اش تا امروز را رقم زد و پس از آن سرمربی تیم ملی شد. از قضا این بار هم حضور در تیم ملی برایش خوشایند نبود و بعد از شکست دردناک برابر عربستان در فروردین ۸۸، او از سمتش کنار رفت. بسیاری عقیده دارند برکناری دایی در آن مقطع با اراده دولت اتفاق افتاد. به این ترتیب دوره دوم گوشه‌نشینی آقای گل از راه رسید و او ۹ ماه روزه سکوت گرفت. این هجران در نهایت با تصمیم جنجالی حبیب کاشانی، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس مبنی بر جایگزینی دایی با زلاتکو کرانچار به پایان رسید و در پی آن، شهریار دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی به دست آورد.

حکایت این فرقت سوم اما چیز دیگری است؛ هم زیاد طول کشیده و هم پشتش حرف و حدیث زیاد است. حتی می‌گویند علی دایی ممنوع‌الکار است و اصلا به همین دلیل بعد از افتضاح مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی نشد. خودش هم خیلی راغب نیست در این مورد صحبت کند. اخیرا ویدئوی کوتاهی از دایی منتشر شده که او در آن کوتاه و تلخ می‌گوید: «فوتبال نگاه نمی‌کنم.» آیا خداحافظی طولانی شهریار، با آغاز لیگ بیستم به پایان می‌رسد؟ او حتی اگر مربی فوق‌العاده‌ای نباشد، قطعا شخصیت خبرسازی است؛ بنابراین جای خالی‌اش در فوتبال ایران عمیقا احساس می‌شود.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

فوق ستاره آرژانتینی تاکید کرد هر زمان احساس کند که دیگر فایده ای در زمین ندارد از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای  انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای  همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • خداحافظی طولانی کثیف‌ترین سوخت فسیلی جهان
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • پشت پرده طولانی شدن نسل‌کشی در غزه