Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:05:37 GMT

واگذاری کیش به چینی‌ها کذب است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۴۲۰

واگذاری کیش به چینی‌ها کذب است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره شایعه فروش کیش به چینی‌ها در قالب قرارداد‌های ۲۵ ساله ایران چین اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد و کذب است، شایعه واگذاری کیش به چینی‌ها از دو سال پیش در فضای مجازی پخش شد که با پیگیری از پلیس فتا منبع این شایعات یک سایت سلطنت طلب در خارج از کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین تنها یک بند درباره سرمایه‌گذاری چینی‌ها در جزایر ایرانی خلیج فارس مطرح است، گفت: هیچ بحثی از واگذاری جزایر به چینی‌ها اساسا مطرح نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی (رقمی برابر نصف بودجه عمرانی کشور) در کیش امکان عقلی و قانونی واگذاری کیش به دیگران را غیر ممکن می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واگذاری کیش چینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمساح چینی که صدای غرش شیر درمی‌آورد+ فیلم

تمساح چینی در باغ وحش سینسیناتی صدای غرش شیر از خود  درمی آورد، شیر‌های نر تنها حیواناتی نیستند که صدا‌هایی برای نشان دادن قدرت و حفظ قلمرو از خود منتشر می‌کنند، این تمساح چینی هم  صدا غرش شیر درمی آورد  تا اطمینان حاصل کند جانور نر دیگری در اطرافش وجود ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به هرمزگان
  • (ویدیو) جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها
  • تمساح چینی که صدای غرش شیر درمی‌آورد+ فیلم
  • اتحادیه اروپا و توافقی دیگر برای سرکوب پناهجویان
  • جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان
  • اقامت شبانه بیش از سه میلیون مسافر در هرمزگان
  • اقامت شبانه بیش از سه میلیون تن در هرمزگان
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • حابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر دریایی در هرمزگان