Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان باید املاک مازاد بفروشیم اما املاک ما مشکلاتی دارد از جمله نداشتن سند که فروش را مشکل می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه سازمان برنامه‌وبودجه یکی از شرکای اصلی آموزش‌وپرورش در اجرای برنامه‌ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری پیوند عمیق و تأثیرگذاری بین این بخش‌ها در انتقال مسائل و بیان راه‌حل‌ها و ایجاد درک مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه در چنین شبکه بزرگی انتقال پیام مهم است، گفت: به علت بزرگی چنین شبکه‌ای معمولاً انتقال پیام به‌طور ناقص صورت می‌گیرد و این موضوع نشان می‌دهد روش کاغذی در انتقال پیام کارآیی خوبی ندارد لذا از مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و 760 منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده مشارکت کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش از حمایت‌های رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در حمایت از آموزش‌وپرورش و بهبود حقوق فرهنگیان تشکر کرد و افزود: در یک سال گذشته برای فرهنگیان چند نوبت افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت برطرف شود.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه می‌دانیم دولت به دلیل تحریم‌های ناعادلانه با مشکلات روبه‌رو است، اظهار کرد: مسائل پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش‌وپرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که فروش املاک مازاد را با مشکلات مواجه می‌کند همچنین در کنار مدارس بلااستفاده به دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه جدید یا بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس نیاز داریم.

حاجی میرزایی در پایان گفت: سال گذشته بهترین سال ازلحاظ انتقال بدهی به سال جدید را داشتیم به‌طوری‌که انتقال بدهی از سال 98 به  99 تنها 3 دهم درصد بوده است که در طول سال‌های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی است و این کار جز با همراهی سازمان برنامه‌وبودجه ممکن نبوده است لذا امیدواریم برای سال جاری هم به همین صورت کمترین بدهی منتقل شود.

جزئیات پرداخت پاداش مناطق محروم در آموزش و پرورشاگر بخواهیم پاداش پایان خدمت را با فروش اموال بپردازیم باید 32 درصد مدارس را بفروشیم!

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزیر آموزش و پرورش اخبار فرهنگیان بازنشسته فرهنگیان بیشتر بخوانید... اولویت کمیسیون آموزش اجرای رتبه بندی معلمان است انتقاد "دکتر معلمان" به لایحه رتبه‌بندی/ "ساحت تخصصی" را خرد و خمیر کردید! هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تدریس حضوری معلم در ۳ سال اول ابتدایی شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان بازنشسته فرهنگیان پاداش پایان خدمت آموزش و پرورش آموزش وپرورش پرداخت پاداش وزیر آموزش املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز دوم در رشته‌های شنای بانوان و تنیس روی میز تیمی و انفرادی آقایان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

 تیمی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

مقام سوم: آموزش و پرورش شهرستان زرند

انفرادی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: رضا خالقی (آموزش و پرورش ناحیه ۲)

مقام دوم: معین لطیفی (آموزش و پرورش ناحیه۲)

مقام سوم مشترک: مسعود دیانی (دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) و هادی شفیعی (دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

شنای بانوان:

رده سنی ۱۳۴۰_۱۳۴۵: مقام اول عذرا ریاحی

رده سنی ۱۳۵۲_۱۳۵۶: مقام اول نرجس مرشد زاده

رده سنی ۱۳۵۷_۱۳۶۱: مقام اول محدثه مرشد زاده

رده سنی ۱۳۶۲_۱۳۶۶: مقام اول سوده پدرام، مقام دوم مونا نحوی

رده سنی ۱۳۷۰_۱۳۷۱: مقام اول حسنا حمیدی، مقام دوم پگاه صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود