Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، علی اسمعیلی در بازدید از دانشگاه جامع علمی کاربردی بعثت یک افزود: امتحانات پایان ترم ۲۵۰ نفر از زندانیان دانشجوی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی و فراگیر دانشگاه پیام نور که در رشته های حقوق، مدیریت کسب و کار، زبان خارجی و حسابداری تحصیل می کنند، همزمان با دانشگاه های سراسر کشور ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران تصریح کرد: هیچ شخصی به خاطر زندانی بودن از حق ادامه تحصیل محروم نمی‌شود و این امکان از نهضت سواد آموزی تا مقطع دکترا برای تمام زندانیان مهیا است.

وی ادامه داد: در محیط زندان برنامه‌های متعددی برای اصلاح و بازپروری مددجویان تدوین شده و به اجرا در می‌آیند که تحصیل زندانیان از اساسی‌ترین برنامه‌های بازپرورانه فرهنگی و تربیتی است.

اسمعیلی خاطر نشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، امتحانات مدارس دایر در زندان‌ها شامل بازداشتگاه اوین، ندامتگاه‌های قزلحصار، تهران بزرگ و زنان، زندان رجایی شهر و کانون اصلاح و تربیت نیز برگزار شد که در مجموع ۸۵۰ نفر زندانی در آن شرکت داشتند.

مراکز دانشگاهی بعثت یک در بازداشتگاه اوین، دو در ندامتگاه قزلحصار و سه در زندان رجایی شهر فعال می باشد و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی کلاس های حضوری و امتحانات را بین مددجویان برگزار می کنند.

برچسب‌ها سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور علمی کاربردی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم