Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در ماجرای طلب کالدرون از باشگاه پرسپولیس فقط انصاری‌فرد مقصر نیست و آنهایی که حامی او بودند نیز باید پاسخگو باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگویی در ارتباط با برد یک بر صفر پرسپولیس برابر ماشین‌سازی و اینکه آیا قهرمانی سرخ‌پوشان قطعی شده است، اظهار داشت:

پرسپولیس با این برد موقعیت خودش را در جدول بهتر کرد و در فاصله ۶ هفته مانده تا پایان بازی‌ها، اختلاف امتیاز و حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید روی محاسبات ریاضی هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست و این تیم یکی دو برد دیگر می‌خواهد ولی از نظر من قهرمانی این تیم قطعی شده است.

وی در خصوص عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت:

گل‌محمدی سابقه بازی و مربیگری در پرسپولیس را دارد و به‌خوبی می‌داند مربیگری در این تیم پرسابقه که بازیکنانی شاخص و هوادارانی حساس و پرتوقع دارد، اصلا آسان نیست. خیلی از مربیان نتوانستند در این فضا کار کنند ولی گل‌محمدی با کمترین حاشیه بهترین عملکرد را داشت. او مربی باشخصیت و هوشیاری است.

ذوالفقارنسب در ارتباط با بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به کالدرون و انتقادهایی که در این زمینه از محمد حسن انصاری‌فرد صورت گرفته است، گفت:

انصاری‌فرد در زمان بازیگری از فوتبالیست‌های خوب و متین فوتبال ایران بود و برای من قابل احترام است ولی دوران بازیگری با مدیریت و مربیگری تفاوت زیادی دارد. او به تنهایی مقصر نیست و آنهایی که انصاری‌فرد را برای مدیریت باشگاه انتخاب کردند و حامی او بودند باید پاسخگو باشند. مباحث پیچیده‌ای وجود دارد که چندان ساده نیست ولی نمی‌توان فقط یک فرد را مقصر دانست.

بیژن ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد:

انصاری‌فرد چند سال پیش هم به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب و با ناکامی از این باشگاه جدا شد. ایشان و خانواده انصاری‌فرد برای من قابل احترام هستند ولی نمی‌دانم حضور در باشگاهی مثل پرسپولیس که وارث یکسری مشکلات انباشته‌شده است چه جاذبه‌ای برای انصاری‌فرد داشت. این در حالی است که خیلی از مدیران حتی با وجود پیشنهادهایی که به آنها می‌شود حاضر نیستند مدیریت در باشگاه پرسپولیس را قبول کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کالدرون باشگاه پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب کالدرون باشگاه پرسپولیس انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟