Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، دکتر مصطفی معین، وزیر اسبق وزارت علوم در دوران اصلاحات، در یادداشتی با عنوان «امواج کرونا/سلامت دانشجویان!؟" نوشت: «بی تردید برخورداری از "زندگی سالم" حق اساسی همه شهروندان و حفظ و تامین آن مهم ترین وظیفه هر حکومتی است.

هیچ ملاحظه ای از ترجیح سیاست و انتخابات گرفته تا درآمد و اقتصاد و یا برگزاری آزمون های سراسری و برنامه آموزشی مدرسه و دانشگاه نباید در برابر "اولویت سلامت انسان" قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گونه تصمیم گیری غیرکارشناسانه و شتاب زده و یا بدون توجه به نقش محوری انسان سالم در توسعه، می تواند امواج بعدی همه گیری کرونا را در پی داشته، تلفات انسانی، و خسارات اجتماعی و اقتصادی و امنیتی جبران ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد.

نقش و مسئولیت اصلی و مشترک در این تصمیم گیری و پاسخگوئی نسبت به پیامدهای بهداشتی، روانی، اجتماعی و آموزشی آن بر عهده وزارتخانه های علوم و بهداشت و نیز کمسیون های آموزش و بهداشت مجلس شورا خواهد بود.

هم اکنون ۱۹ استان کشور در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند و لذا ضروری است که ستاد ملی مبارزه با کرونا با اصل قرار دادن حفظ "سلامت دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آنان"، در اسرع وقت به درخواست گروههای کثیری از داوطلبان کنکور سراسری و آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در باره به عقب افتادن آزمون ها رسیدگی و نتیجه را با دلایل شفاف علمی و منطقی اعلان کنند.»

اخبار مرتبط شیوه نامه بهداشتی برای برگزاری کنکور سراسری 99 بازار داغ خرید و فروش سوالات کنکور؛ از 10 تا 15 میلیون تومان نامه به رئیس‌جمهور درباره زمان کنکور سراسری و سایر آزمون‌ها کنکور در موعد مقرر برگزار می شود بیش از 20 هزار پیام درباره تعویق کنکور هشتگ ها علیه برگزاری کنکور؛ درخواست داوطلبان از سازمان سنجش: لطفا به تعویق بیندازید مصاحبه کنکور دکتری ۹۹ مجازی شد طرح جدید مجلس برای تغییر زمان کنکور ۹۹ زمزمه های به تعویق افتادن کنکور 99

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مصطفی معین تعویق کنکور برگزاری کنکور سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین بتوانند نسبت به نام‌نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای نام‌نویسی و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند؛ این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است پس از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا