Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حضور ۲۰ روزه‌مان در محل برگزاری بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان برای هزینه‌ها از AFC استعلام گرفتیم. - اخبار ورزشی -

حسین خبیری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این خبر که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از AFC خواسته‌اند تا هزینه‌های تیم‌های شرکت کننده در ادامه مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا بر عهده تیم میزبان باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که باقیمانده مسابقات مرحله گروهی در یک کشور برگزار خواهد شد، در این مورد روز پنجشنبه هفته گذشته نشستی را با آقای رسول‌پناه برگزار کردیم و از وی خواستم در جلسه‌ای با حضور آقای حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه برنامه‌ریزی لازم را برای بازی‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار باشد ادامه مسابقات این مرحله به صورت متمرکز برگزار شود حداقل 20 روز باید در کشور میزبان باشیم. از این رو باید با تدارکات خیلی خوبی راهی آنجا شده و هماهنگی‌های لازم برای محل اسکان، محل تمرین و سایر برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

وی در این‌باره توضیح داد: طی یکی دو روز آینده حتماً جلسه مربوطه با حضور مسئولان باشگاه و شخص آقای رسول‌پناه برگزار خواهد شد تا برنامه‌ریزی لازم انجام و به نوعی تقسیم کار شود. در یکی از بحث‌هایی که با سرپرست باشگاه داشتیم، ایشان خواست که امور بین‌الملل باشگاه از AFC استعلام بگیرد که اگر قرار باشد بازی‌ها در یک کشور برگزار شود و تیم‌ها زمان زیادی را باید در آنجا باشند، هزینه‌ها به چه شکل خواهد بود. در واقع باید مشخص شود که تیم‌ها باید خودشان هزینه کنند یا اینکه تیم میزبان این شرایط را در نظر خواهد گرفت. البته AFC مبلغی را در اختیار تیم‌ها به کمک هزینه پرداخت خواهد کرد، اما شرایط پیش رو متفاوت با قبل است و نیاز است که حتماً استعلام گرفته شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز، خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پرسپولیس شروع خوبی در ادامه مسابقات لیگ داشت و عملکرد آقای گل‌محمدی و بازیکنان قابل تقدیر است. همچنین عملکرد سایر دوستانی که در باشگاه زحمت کشیدند از جمله مدیریت باشگاه که باید به همه خسته نباشید گفت. پرسپولیس نشان داد که از هر نظر شایسته قهرمانی است و در چند وقت اخیر هیچ وقت دنبال بهانه‌جویی نبوده و با وجود همه کمبود‌هایی که داشتیم در غیاب هشت یا 9 بازیکن به تبریز رفتیم و برنده به تهران برگشتیم. این برد تقدیم به همه هوادارانی که خیلی دوست داشتند کنار تیم باشند، اما شرایط اجازه نمی‌دهد. ضمن اینکه باید تأکید کنم بازیکنان جوانی الان کنار تیم هستند که بی‌صبرانه منتظر فرصت بازی کردن بوده و چنانچه همین‌طور تلاش کنند آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

برنامه کامل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد/ برگزاری دیدارهای حذفی به صورت تک‌بازی و متمرکز

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... پرسپولیسی‌ها دوشنبه تست کرونا می‌دهند وضعیت مبهم بشار رسن برای ماندن در پرسپولیس پیروانی در واکنش به تصاویر منتشر شده از رختکن پرسپولیس: قصد توجیه ندارم، عذرخواهی می‌کنم + عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

به گزارش ورزش سه،پورموسوی صبحت‌هایش را با گلایه آغاز کرد و گفت: گلایه‌دارم از باشگاه گل‌گهر، ما نزدیک صد هوادارمان از اهواز آمده بودند و یک مقدار به آنها کم لطفی شد و محل خوبی برای اسکان آنها در استادیوم به آنها داده نشد و حداقل باید پشت نیمکت خودمان حضور پیدا می‌کردند، برای ورودشان هم وقتی بازی رایگان است، مگر باشگاه گل‌گهر نیاز به پول بلیت 100 هوادار ما داشت؟

ویدئو: 330350

پورموسوی درباره جریان مسابقه گفت: بازی زیبایی بود و چهار گل داشت و در فوتبال ما یک گل به زور به ثمر می‌رسد، همه از زیبایی مسابقه راضی بودند، البته طبیعی است وقتی بازی دو بر صفر می‌شود دو بر دو هواداران ناراحت باشند، چیزی از ارزش های تیم گل‌گهر کم نمی‌کند و ما توانستیم از یک بازی سخت امتیاز کسب کنیم.

در ادامه کنفرانس بحث و جدال بین خبرنگار حاضر در کنفرانس و سیروس پورموسوی نسبت شکل گرفت و سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ گفت: برادر شما سخنگوی باشگاه گل‌گهر شدید؟ گلایه من به حق است و می‌گویم هواداران تیم پشت نیمکت ما باشد، قانون این است که هوادار پشت نیمکت تیم خودش باشد، شما چرا غیرمنطقی صحبت می‌کنید، من می‌گویم قانون این است و حرفی ندارم!

این بحث ادامه دار بود نسبت به شرایط تمرینی استقلال خوزستان در سیرجان کشیده شد و پورموسوی اظهار داشت: زمانی که گل‌گهر به اهواز آمده بود در بهترین زمان به آنها زمین تمرین دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان در انتها درباره کامبک این تیم گفت: ما ریسک کردیم و فوتبال یعنی ریسک کردن، از دقیقه 88 تبدیل شدیم به چهار چهار دو و گفتیم یا می‌شود سه بر صفر یا برمی‌گردیم، ما نیمه اول کنترل کردیم، نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم و برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم اما با تعویض هایی که انجام دادیم امیدوار بودیم بازی برگردد و خداروشکر این اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • سردار عالیرتبه دفتر رهبری: دنبال کشته گرفتن نبودیم | با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه می‌شوید
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • سردار سنایی راد: به محضِ اینکه اسرائیل علیه خاک ایران خطایی کند، با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهد شد/در عملیات تنبیهی دنبال کشته گرفتن نبودیم
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم