Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، فرماندار اوکیناوا واقع در جنوب ژاپن امروز شنبه از ابتلای ده‌ها تفنگدار نیروی دریایی آمریکا در دو پایگاه نظامی تروریست های آمریکائی مستقر در این جزیره خبر داد.

«دنی تاماکی» (Denny Tamaki) فرماندار جزیره اوکیناوا در این خصوص تأکید کرد که تنها می تواند اعلام کند که «چند ده» تفنگدار نیروی دریایی آمریکا به این مبتلا شده اند؛ زیرا به دلایل امنیتی نمی تواند از تعداد دقیق مبتلایان آمریکائی به این ویروس خبر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام آسوشیتدپرس، رسانه های محلی ژاپن در این خصوص فاش کردند: تعداد تفنگداران نیروی دریایی آمریکا که به این ویروس مبتلا شده اند، به ۶۰ نفر رسیده است.

این در حالیست که وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» تا کنون از رسانه ای کردن آمار دقیق تروریست های آمریکائی مبتلا به این ویروس خودداری کرده است.

کد خبر 4971368

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکیناوا ژاپن تفنگداران دریایی آمریکا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان ایران عربستان سعودی روسیه فلسطین سوریه دونالد ترامپ افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری نیروی دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن