Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرمستی مدیر دفتر حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه سال‌های قبل هم با افت آب‌های زیر زمینی مواجه بودیم گفت: هم اکنون از ۷ دشت استان زنجان ۵ دشت در وضع بحرانی قردارند.   سرمستی افزود: امسال درصدد هستیم در ۵ دشت سجاس، ابهر، قیدار، زرین آباد و زنجان تاحدودی این افت آب جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه بارش‌های خوب به معنی سیرابی دشت‌های آب نیست گفت: از مجموع بارندگی‌ها که در سطح دشت‌ها اتفاق می‌افتد ۷۰ درصد آن روان آب و ۳۰ درصد نفوذ وتبخیر می‌شود.

مدیر دفتر حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان افزود: از این میزان هم تنها ۱۲ درصد از این ۳۰ درصد به سطح آب‌های زیرزمینی بازمی گردد.

او با بیان اینکه برای کنترل وجلوگیری از هدر رفت آب باید در کنترل روان آب‌ها به حالت تعادل برسیم گفت: نصب کنتور هوشمند را در چاه‌های مجاز در این خصوص در اولویت قراردارد.  
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارندگی های اخیر بارش باران چاه غیر مجاز کنتور هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی منفرد از هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان طی امسال خبر داد و گفت: این هدفگذاری بر اساس برنامه هفتم توسعه و با احتساب ۲۳ درصد رشد، تعیین شد.

وی افزود: این میزان در سال گذشته ۴۵۷ هزار تن به ارزش ۵۳۵ میلیون دلار بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: محصولات تولیدی استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود که ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شد.

وی ادامه داد: طی امسال ۳۲ کالای جدید صادراتی نیز به سبد محصولات صادراتی استان افزوده شده است.


بنابر اعلام گمرک زنجان طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشور‌های مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور