Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمود مالمیر درباره جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله و مراجعه تعدادی از متصدیان آرایشگاه‌های زنانه به کلانتری که اعلام می‌کردند خانمی با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه و در زمان غفلت مشتریان و صاحبان آرایشگاه‌ها تلفن همراه آنان را سرقت کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی تصویری واضحی از سارق به دست آمد، افزود: آموزش‌های لازم به آرایشگاه‌های زنانه ارائه تا به محض مشاهده سارق موضوع را به کلانتری اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ مالمیر گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۱۸ تیرماه یکی از متصدیان آرایشگاه زنانه در تماس با کلانتری عنوان کرد سارق خانم به آرایشگاه آنها مراجعه کرده و الان آنجاست. خیلی زود تیمی از مأموران به محل اعزام شد و زن جوان را که پس از سرقت گوشی موبایل قصد خارج شدن از آرایشگاه را داشت، دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر عنوان کرد: تعدادی از شاکیان به کلانتری مراجعه و سارق آرایشگاه‌های زنانه را شناسایی کردند و این زن ۴۰ ساله که در زمینه سرقت از آرایشگاه‌های زنانه از مجرمان سابقه دار است، در اعترافاتش به ۱۲ فقره سرقت از آرایشگاه‌های زنانه اعتراف کرد.

سرهنگ مالمیر گفت: این زن در اعترافاتش اظهار کرد: گوشی‌های موبایل را به پسر ۲۸ ساله‌ خود می فروخت. در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران کلانتری موفق شدند پسر جوان را دستگیر و متهم با قبول جرم ارتکابی اعتراف کرد برای گوشی‌های سرقتی یک کارتن تهیه کرده و تلفن‌های همراه را در مقابل پاساژ علاءالدین به افرادی که اطلاعات کمی در زمینه تلفن همراه داشتند و به خصوص اتباع خارجی با قیمت بالایی می فروخت.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان توجه داشته باشند که تلفن همراه و وسایل با ارزش و پول خود را در پیشخوان آرایشگاه‌ها قرار ندهند تا هدف سارقان حرفه‌ای قرار نگیرند.

کد خبر 529926 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی سارق آرایشگاه تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی سارق آرایشگاه تهران آرایشگاه های زنانه آرایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین