Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار مقابل یوونتوس، آتالانتا مرکز جنجال بوده و انتقادات زیادی در فضای مجازی دریافت کرده است. 

دو ویدئو از از اعضای باشگاه آتالانتا با یک هوادار ناپولی برای این تیم مشکل ایجاد کرده است. دو تیم یوونتوس و آتالانتا امشب از ساعت 00:15 در چارچوب سری آ ایتالیا به مصاف هم می روند و شاگردان گاسپرینی امروز عصر به هتل خود در تورین رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال ایتالیا دو ویدئو از یک هوادار ناپولی در توئیتر سر و صدای زیادی به راه انداخته است. در این ویدئو، یک هوادار ناپولی که کاملا از لهجه او مشخص است که اهل جنوب ایتالیا است، به جانپیرو گاسپرینی نزدیک می شود و به او می گوید:

هی آقا، این بار دیگر قرار است واقعا بازی کنی یا مثل 10 سال گذشته چپ کنی؟

گاسپرینی در ویدئو او را کنار می زند و زیر لب حرف هایی به او می زند که در ویدئو مشخص نیست و به دلیل ماسک، لب خوانی آن نیز مشخص نیست. سرمربی آتالانتا در دوران بازی اش حدود 10 سال در آکادمی یوونتوس رشد کرده و در دوران مربیگری نیز هدایت تیم آکادمی این باشگاه را به عهده داشت است.  

با این حال یک ویدئوی دیگر از زاویه متفاوت نیز منتشر شده که پس از آن یکی از اعضای باشگاه آتالانتا به هوادار ناپولی می گوید: "گمشو". وی همچنین به هوادار ناپولی فحش می دهد و به طور واضح او را "terrone" خطاب می کند؛ کلمه ای توهین آمیز که شمالی های ایتالیا به جنوبی های این کشور می گویند. 

به زبان آوردن کلمه terrone به عنوان تبعیض منطقه ای در ایتالیا، هم پایه نژادپرستی به حساب می آید و امکان جریمه باشگاه آتالانتا یا محرومیت این عضو باشگاه وجود دارد. عضو باشگاه آتالانتا همچنین جمله ای کفرآمیز می گوید که چنین چیزی در استادیوم های ایتالیا با محرومیت همراه می شود.

باید دید قوانین ورزشی ایتالیا خارج از زمین هم صدق می کند یا خیر اما در حال حاضر آتالانتا در فضای مجازی مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران با دو گلی که در اواسط نیمه اول به ثمر رسانده بود، کاملا امیدوار بود تا این دربی را در استادیوم دستگردی به سود خود خاتمه دهد اما تک گل فلاح در نیمه اول شاگردان عنایتی را امیدوار به تغییر نتیجه در ادامه بازی کرد.

هوادار که موقعیت‌های خود را از دست می‌داد، در نهایت با گلی که ابوالفضل زمانی به ثمر رساند، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و به تساوی در این بازی رسید.

این بازی که با توجه به حضور رضا عنایتی روی نیمکت پیکان به عنوان سرمربی‌ای که سابقه حضور در هوادار را در کارنامه داشت، با حساسیت و هیجان زیادی همراه بود، در دقایق پایانی با تنش نیز همراه شد.

تنش لفظی روی نیمکت دو تیم با بحث شدیدی بین نفرات دو تیم همراه شد تا منصوری به عنوان داور این بازی به دنبال پایان دادن به این چالش باشد. علی طهماسبی سرپرست هوادار تهران در این چالش شکل گرفته با کارت از سوی داور مواجه شد تا برای بازی بعدی تیمش مقابل نفت آبادان، قادر به حضور روی نیمکت نباشد.

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!