Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  لشکر ۴۱ ثارالله در سال ۱۳۵۹ در قالب یک گردان از نیروهای سپاه پاسداران استان کرمان شکل گرفت، سال ۱۳۶۰ به تیپ ارتقاء پیدا کرد و از سال ۱۳۶۱ با گسترش سازمان آن به ۳ تیپ و یک گردان زرهی، به‌عنوان لشکر ۴۱ ثارالله به فعالیت ادامه داد.

حال لشکر ۴۱ ثارالله راه و مکتب حاج قاسم را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری استان ها گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم

سردار اسماعیل کوثری نماینده مجلس با اشاره به واکنش به حمله موشکی ایران به اسرائیل، گفت: این اقدام دقیقا در جهت آن بخشی از انتقام عملیات رژیم اشغالگر قدس که با خباثت و پررویی کنسولگری ایران در سوریه را مورد موشک قرار داد و عزیزان ما از جمله سردار زاهدی را به شهادت رساندند و مشخص شد این کار متقابلا با ضربه بسیار سنگین‌تری پاسخ داده شود.

به گزارش اصلاحات نیوز، وی ادامه داد: در این مدت باید بگوییم که همه خیال می‌کردند ایران اقدامی انجام نمی‌دهد، اما هرکار بزرگی زمان می‌برد و نیازمند شناسایی، طراحی و محاسبات دقیق برای انجام است تا با موفقیت انجام شود.

سردار کوثری با بیان اینکه پاسخ ایران بسیار دقیق و حساب‌شده بود، گفت: تدابیری که اندیشیده شد و، چون حجم کار بالا بود، نیازمند دقت بالا بود. باید بگوییم که نتیجه این شد ما به حرفی که می‌ز‌نیم حتما عمل می‌کنیم و اینگونه نیست که بلوف بزنیم و پاسخ‌شان را ندهیم. از سوی دیگر باعث مطمئن و امیدوار شدن مردم کشورمان شدیم و هم توانمندی ما نشان داده شد که آمادگی بسیار بالایی چه در بعد موشک چه در بعد پهپاد و سایبری برخوردار هستیم.

همه خیال می‌کردند ایران اقدامی انجام نمی‌دهد، اما هرکار بزرگی زمان می‌برد و نیازمند شناسایی، طراحی و محاسبات دقیق برای انجام است تا با موفقیت انجام شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ملت‌های محروم و مستضعف در راستای مستقل شدنشان امیدوارتر می‌شوند و از طرف دیگر، این توانمندی که ما در عمل نشان دادیم، برای جبهه مقاومت بسیار بسیار موثر بود، خصوصا مردم فلسطین. همچنین همه جبهه مقاومت از یمن تا لبنان و عراق، از این توانمندی درس می‌گیرند. ما به همه دشمنانمان این درس را دادیم.

ما به حرفی که می‌ز‌نیم حتما عمل می‌کنیم و اینگونه نیست که بلوف بزنیم و پاسخ‌شان را ندهیم. از سوی دیگر باعث مطمئن و امیدوار شدن مردم کشورمان شدیم و هم توانمندی ما نشان داده شد که آمادگی بسیار بالایی چه در بعد موشک چه در بعد پهپاد و سایبری برخوردار هستیم.

سردار کوثری با بیان این موضوع که حتی آمریکا هم می‌داند چه در جنگ ۸ ساله چه در بحث داعش از یک توانمندی بالا برخوردار هستیم، گفت: اگر اسرائیل باز اشتباه کند و بخواهد کاری انجام دهد، قطعا بدانند این دفعه کاری می‌کنیم که از همه کرده‌هایشان پشیمان شوند و اصلا در جهت نابودی آن‌ها گام برداشته می‌شود.

او در ادامه می‌گوید: احتمال پاسخ آن‌ها را نمی‌دانم مگر اینکه اقدامات کوچکی را بخواهند انجام دهند که آن‌هم از روی نادانی آن‌ها خواهد بود. هر حمله کوچکی از سمت اسرائیل یقینا پاسخ داده می‌شود، اما نحوه پاسخگویی زمان و مکانش را ما انتخاب می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • یک بام و دو هوای آمریکا با ایران و اسرائیل
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • تجمع اهوازی‌ها در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تجمع اهوازی‌ها درحمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونسیتی+ فیلم
  • حمله سپاه به اسرائیل مسیر تاریخ را تغییر داد
  • «هنر انقلاب اسلامی» یک رویکرد است؟
  • روایتی از یک عکس ماندگار