Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دارایی استان کرمان از ثبت ۱۲ هزار ملک و ساختمان مازاد ادارات استان خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار ملک و ساختمان اداری ثبت نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمید شیخ‌اسدی عصر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: برابر قانون شناسایی املاک و ساختمان‌های مازاد ادارات استان کرمان در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 100 درصد منابع فروش این املاک به استان‌ها برگشت خواهد شد افزود: امکان هزینه 50 درصد این مبلغ برای پرداخت حق پاداش بازنشستگان آن اداره وجود دارد.

استاندار کرمان: 310 میلیارد تومان برای شبکه انتقال آب داخل شهر کرمان نیاز استاستاندار کرمان: مسیر سرمایه‌گذاری در استان کرمان تا حد امکان باید کوتاه شود‌استاندار کرمان‌: همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند / با ادارات متخلف برخورد می‌شوداستاندار کرمان: عملیات احداث شهر نوآوری استان کرمان اجرایی می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با عنوان اینکه این موضوع برابر تبصره 14 قانون بودجه سال 99 است گفت: برای استان‌ها سهمیه‌ای مشخص شده و 3.5 درصد بودجه استان‌ها از این طریق تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 236 میلیارد تومان سهم استان کرمان است که بر این سهمیه اعتراض هم شده افزود: چرا که قیمت ملک در استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است.

شیخ‌اسدی با اشاره به اینکه راهی جز پیشبرد اهداف بودجه‌ای نیست و باید پیگیری شود گفت: چنانچه دستگاه‌های اجرایی عملکردی نداشته باشند در تخصیص‌های بودجه‌ای سال‌های آینده دچار چالش می‌شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در این زمینه مقاومت کرده و املاک خود را در سامانه ثبت نمی‌کنند افزود: تاکنون 12 هزار ملک و ساختمان اداری استان در سامانه ثبت شده و پیش‌بینی می‌شود هنوز بیش از 6 هزار ملک و ساختمان اداری در استان ثبت سامانه نشده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران املاکی را به‌عنوان مازاد معرفی کنند که ضرورتی بر استفاده آنها نیست گفت: یک و نیم میلیارد تومان پاداش پایان خدمت در اداره اقتصاد و دارایی استان باید پرداخت شود که منابع نداریم و این قانون یک راه برای تامین بودجه است.

وی با بیان اینکه نیاز است برای اجرایی شدن این قانون هر هفته در استان جلسات حدود یک ساعته تشکیل و این مسئله با جدیت پیگیری شود افزود: این قانون مشمول تمام دستگاه‌های اجرایی استان به جز قوه قضائیه می‌شود.

شیخ‌اسدی با اشاره به اینکه از محل فروش این املاک مازاد 50 درصد صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همان اداره در استان و مابقی آن برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگی کارمندان هزینه می‌شود ادامه داد: بر اساس ضوابط قانونی تخصیص، تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات نیز  باید از این روش تامین بودجه شود.

وی با بیان اینکه مدیران توجه داشته باشند که این مسئله موضوع مهمی است و تخصیص‌ اعتبارات آنها در بودجه سال‌های بعد بر این اساس انجام می‌شود گفت: بحث تهاتر بدهی ادارات استان با پیمانکاران و سایر ادارات را نیز امسال پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم مانند سال گذشته بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: طرح اصلاح سیستم اداری استان کرمان در حال تدوین است استاندار کرمان: اجرای طرح ملی مسکن در حاشیه شهر کرمان به صلاح نیست استاندار کرمان: عدم آگاهی مدیران از اجرای مصوبات قبلی ستاد اقتصاد مقاومتی قابل‌قبول نیست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان هزار ملک و ساختمان استاندار کرمان استان کرمان ادارات استان دارایی استان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،اداره کل مدیریت بحران استان کرمان با هشدار هواشناسی (سطح-زرد) اعلام کرد:از امروز تا پایان هفته جاری، استان کرمان شاهد ناپایداری‌های جوی به‌ صورت افزایش ابر، رگبار و باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در استان خواهد بود.

 بیشینه بارش‌ها طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه غربی، شمال، مرکز و برخی از مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

 این سامانه جوی از روز شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز شده و پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه پایان می‌‌یابد و نیمه غربی و شمال و جنوب استان شهرستان‌های کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهداد، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، قلعه‌گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار، ماهان و منوجان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 اثر مخاطره این سامانه، بارش رگباری باران، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد و خیزش گرد و خاک، احتمال برخورد صاعقه اعلام شده است.

 پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند
  • هشدار سیل در کرمان؛ تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته
  • ناپایداری‌های جوی در کرمان
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی
  • طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری مس در معادن خرد باید ارتقا یابد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند