Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:16:18 GMT

تعیین تکلیف استفاده از رمز ارزها درکشور

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۶۶۹

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تعیین تکلیف استفاده از رمزارزها در داخل کشور و تدوین آئین نامه ای در این زمینه خبر داد. ناطقان: علی مویدی خرم آبادی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در یکصد و سی امین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: امروز یکصد و سی امین جلسه این ستاد با حضور تمامی دستگاه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات مختلفی مطرح شد که سه موضوع از همه آنها مهم‌تر بود.
وی افزود: مهمترین موضوع بحث تحقیق و تفحص مجلس از ستاد بود. مجلس دهم تحقیق و تفحصی را از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام داده بود که بعد از ۴ سال جواب آن را اعلام کرده است.
مویدی خرم آبادی گفت: ما موظف هستیم ایراداتی را که مجلس گرفته است برطرف کنیم و پاسخ دهیم و به توصیه‌های آنها تمکین کنیم اما اینکه چرا ۴ سال طول کشید تا نمایندگان نظرشان را اعلام کنند جای بحث دارد.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: اگر همان موقع نتیجه تحقیق و تفحص اعلام می‌شد دستگاه‌های عضو ستاد قطعاً عملکرد بهتری داشتند و نتیجه این تحقیق و تفحص بهتر مورد استفاده قرار می‌گرفت.
وی گفت: موضوع بعدی که در این جلسه مطرح شد رمزارزها بود. در دو هفته گذشته دولت تعیین و تکلیف کرد که مقررات مربوط به رمزارزها تدوین شود.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: ما می‌توانیم نگاهمان به رمزارزها هم نگاه تهدیدی باشد و هم نگاه فرصتی. قرار شده است با در نظر گرفتن ابعاد کار، شیوه نامه‌ها با حفظ حمایت از سرمایه ملی تدوین شود.
وی افزود: موضوع بعدی بحث پلاک کوبی دام‌ها بود. ایران سرمایه عظیم دامی دارد و کشورهای مختلف از سوی ما اعلام نیاز به کمک کرده‌اند.
مویدی خرم آبادی اظهار داشت: برای اینکه این سرمایه تبدیل به قاچاق نشود باید دام‌های ما ساماندهی شود. یعنی اینکه برای هویت آنها چاره‌ای بیاندیشیم.
وی افزود: جهاد سازندگی اقدامات خوبی در این زمینه داشته است و قرار شده تا طرحی که دارد را تکمیل کند و با پلاک کوبی از خروج دام از کشور جلوگیری شود.
منبع: مهر برچسب ها: تعیین تکلیف ، رمز ارزها ، کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعیین تکلیف رمز ارزها کشور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر