Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:57:31 GMT

تسریع در اجرای طرح طلای کردستان ضروری دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۸۴۹

تسریع در اجرای طرح طلای کردستان ضروری دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر تسریع در اجرای طرح طلای کردستان تاکید کرد و گفت: ین طرح را یکی از ۱۲ طرح اقتصادی اولویت دار استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح طلای کردستان (قلقله سقز)، بر اهمیت تسریع در اجرای طرح طلای کردستان تاکید کرد و اظهار داشت: این طرح یکی از ۱۲ طرح اقتصادی اولویت دار استان است که باید تمهیدات لازم در راستای تسریع آن اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طی یکسال باید پروژه های عمرانی و اقتصادی اولویت دار استان آغاز یا بهره برداری شوند که طرح طلای سقز یکی از این طرح هاست. 

وی خواستار تسریع در تکمیل مطالعات زیست محیطی و همچنین نهایی شدن محل اجرای طرح طلای کردستان شد و به سرمایه گذار طرح توصیه کرد زیرساخت های مورد نیاز از جمله برق و راه را با دیدگاه توسعه طرح در آینده، بررسی و مطالبه کند. 

جعفری تصریح کرد: تسهیل و تسریع در مهیا نمودن زیرساخت ها از سوی دستگاه های ذیربط، می تواند مشوق استان برای سرمایه گذار باشد.

گفتنی است؛ شرکت شستا سرمایه گذار طرح طلای کردستان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان طلای کردستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟