Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد ضربه یوهان برگ گودموندسون به تیر دروازه لیورپول (لیورپول 1-1 برنلی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم

تیم فوتبال استقلال امروز در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین را شکست داد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به برتری 3 بر 2 دست یافت. مهرداد محمدی (21 و 50 - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (73) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و فراز امامعلی (83) و مجتبی فخریان (85) نیز برای شمس آذر گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 53 امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با 31 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با سه گلی که امروز زد 34 گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، ولی بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با 13 گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (1+90 - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (1+90 - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (75 - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (81 - سجاد جعفری)، محمد پاپی (81 - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (81 - مجتبی فخریان).

داور: وحید کاظمی

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

نیمه اول
دقیقه 8:
ضربه ایستگاهی ماشاریپوف موقعیت خوبی برای ایمان سلیمی به وجود آورد، اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه 18: با جلو آمدن دروازه‌بان شمس آذر بلانکو قصد داشت از وسط زمین دروازه این تیم را باز کند، ولی توپ او از بالای دروازه شمس آذر راهی اوت شد.

دقیقه 21: ارسال ابوالفضل جلالی بار دیگر کارساز و مهرداد محمدی موفق شد توپ را با ضربه‌ای مناسب وارد دروازه شمس آذر کند.

 

.

دقیقه 32: ارسال بازیکن شمس آذر می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی سید حسین حسینی توپ را مُشت کرد.

دقیقه 45: شوت سر ضرب مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

نیمه دوم
دقیقه 49: فرار مهرداد محمدی در محوطه جریمه با خطای محمدرضا رضایی همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان و به مدافع شمس آذر نیز کارت زرد دهد.

دقیقه 50: محمدی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد گل دوم استقلال و خودش را به ثمر برساند.

 

.

 

دقیقه 57: اشتباه دروازه‌بان شمس آذر باعث شد توپ به استقلالی‌ها برسد و مهرداد محمدی می‌رفت هت‌تریک کند، اما توپش پس از برخورد به یکی از بازیکنان راهی کرنر شد. اعتراض دروازه‌بان شمس آذر یک کارت زرد را برای او به همراه داشت.

دقیقه 58: استقلال صاحب ضدحمله شد و شوت ابوالفضل جلالی به تیر دروازه خورد.

دقیقه 63: شوت سر ضرب بازیکن شمس آذر از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 64: پاس زمینی به محوطه جریمه استقلال می‌رفت موقعیت خوبی برای فراز امامعلی ایجاد کند، اما حسینی و مرادمند اجازه باز شدن دروازه را ندادند.

دقیقه 77: ارسال جلالی از نقطه کرنر ضربه سر محمدحسین مرادمند را به دنبال داشت و این بازیکن توانست گل سوم استقلال را به ثمر برساند.

 

.

 

دقیقه 83: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر فراز امامعلی به تور دروازه حسین حسینی بوسه زد.

 

.

 

دقیقه 85: شمس آذر از آشفتگی استقلال استفاده کرد و این بار مجتبی فخریان که بازیکنی تعویضی بود پس از عبور از چند بازیکن موفق شد دروازه آبی‌پوشان را باز کند و اختلاف را به یک گل برساند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • برخورد شوت ابوالفضل جلالی به تیر دروازه شمس آذر (استقلال 2-0 شمس آذر)
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی