Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اگر تصمیم سازمان لیگ بر لغو دیدار زردپوشان با استقلال بود، این تصمیم باید به جمی‌ها اعلام می‌شد.

به گزارش مشرق، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با برنامه «گل طلایی» رادیو جوان، درباره دیدار برگزار نشده تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال اظهار داشت: داوران، ناظران و سایر عوامل مربوط به بازی، همگی برای انجام این مسابقه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مدتی از طرف تیم استقلال اعلام شد که پرواز آنها به روز بعد موکول شده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به طور رسمی، دلیل عدم برگزاری این مسابقه را به ما اعلام نکرده‌اند و پیگیر این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید:

افاضلی: به‌هیچ وجه با استقلال بازی نمی‌کنیم

وی با بیان اینکه نیازی به مطرح کردن این مسئله برای فیفا نیست، عنوان کرد: اگر تصمیم تیم استقلال بر این بود که در بازی حاضر نشوند، طبق قانون باید از 72 ساعت قبل به ما اعلام می‌کردند. فدراسیون و سازمان لیگ نیز به آنها ابلاغ کردند که باید در بازی حاضر شوند. به تیم ما هم اعلام شد که ممکن است استقلالی‌ها با 24 ساعت تاخیر در بازی حاضر شوند و ما در این باره نیز اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: لیست بازیکنان استقلال که به کرونا مبتلا شده‌اند، مشخص است. این میزان به 25 درصد نرسیده و استقلال در بازی امروز حاضر خواهد شد. امیدواریم اخلاق‌مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال فوتبال پارس جنوبی جم رامین رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد