Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@19:56:48 GMT

غیبت مشکوک سردار و زیوبا در لیست ۱۸ نفره زنیت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۰۲۶

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال زنیت روسیه از ساعت ۲۰ امشب در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه در خانه احمد گروژنی به میدان می‌رود.

در این دیدار سرگئی سماک سرمربی زنیت از سردار آزمون و آرتم زیوبا، ۲ ستاره خود که چند روز پیش از پس از قهرمانی این تیم حواشی در رختکن به وجود آوردند استفاده نکرده است و آنها حتی روی نیمکت هم حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید دلیل این اتفاق چه بوده که این ۲ نفر در ترکیب حضور ندارند. شایعه شده بود که ممکن است حواشی اخیر این ۲ نفر باعث شود تا شامل محرومیتی از سوی باشگاه یا اتحادیه برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال روسیه شوند. البته نباید فراموش کرد که زنیت چهار روز قبل بازی کرده بود و ضمن اینکه چهار روز دیگر نیز بازهم باید در لیگ به میدان برود؛ هشت روز دیگر در نیمه‌نهایی جام حذفی باید به دیدار اسپارتاک مسکو بروند و شاید استراحتی در کار باشد.

گفتنی است تیم زنیت قهرمانی خود را در لیگ روسیه قطعی کرده و در جدول گلزنان نیز زیوبا و سردار با ۱۶ و ۱۴ گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند و به نوعی برای کسب عنوان آقای گلی با یکدیگر در رقابت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ برتر روسیه زنیت سن پترزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!

تمرینات پرسپولیس بعد از چند روز تعطیلی درحالی از دیروز شروع شد که به غیر از اوسمار که در راه سفر به ایران است و نتوانسته بود در اولین جلسه تمرینی سال جدید حضور پیدا کند،۳ ستاره قرمز‌ها هم غیبت داشتند.

مهدی ترابی که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست تیم ملی را در دو بازی مقابل ترکمنستان همراهی کند و در تهران ماند، به همراه دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی غایبان تمرین پرسپولیس بودند.

صادقی و اسماعیلی فر هم سرماخوردگی شدیدی داشتند و بعد از هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس در خانه ماندند تا استراحت کنند.

همچنین قرار است ملی پوشان پرسپولیس هم بعد از اتمام بازی‌های ملی از آخر همین هفته به تمرینات اضافه شوند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود