Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@17:21:00 GMT

آخرین وضعیت برگزاری کنکور از زبانِ وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۰۶۵

آخرین وضعیت برگزاری کنکور از زبانِ وزیر بهداشت

رویداد۲۴ دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در لایو اینستاگرام خود، درباره آخرین وضعیت برگزاری کنکورها، گفت: بنده به عنوان خدمتگذار همه عزیزان در بخش سلامت که بزرگترین آرزویم حفظ تندرستی فرزندان این سرزمین است، یکی از نگرانی‌هایی که به من منتقل شده بود، احتمال آلودگی عزیزان ما در شرایط برگزاری کنکور‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش و همکارانم در وزارت بهداسشت، جلسه طولانی را برگزار کردیم. یکی از صحبت‌هایی که درباره کنکور دکترا مطرح شد، این بود که طراحان سوال را در قرنطینه نگه داشتند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا مقداری زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و از دست رفتن وقت و هزینه را به دنبال دارد.

نمکی ادامه داد: توصیه کردم که نشستی برگزار شود و قرار است به من اعلام کنند که با چه مکانیزمی می‌توانیم هم به دانشجویان و خانواده‌ها اطمینان دهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم اینکه از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.


وزیر بهداشت تاکید کرد: احتمال اینکه از ۱۵ شهریور و حرکت به سمت اوایل پاییز و همزمانی کووید_۱۹ را با آنفلوانزای فصلی داشته باشیم، عجیب و غریب نیست. بر همین اساس طولانی شدن این جریان و رفتن به سوی فصل آنفلوانزایی که هر سال ما را گرفتار می‌کند، موضوعی جدی است که نباید از آن غفلت کرد.

یعنی طولانی شدن این دوران ممکن است با حذف همیشگی کنکور‌ها در سال جاری مصادف شود. به همین دلیل تلاش می‌کنیم که ایمن‌ترین و سالم‌ترین دوره برگزاری کنکور‌ها را داشته باشیم و کلیه پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی و سالم‌ترین شیوه برگزاری را اعلام کنیم. مجددا در اولین فرصت مناسب این‌موارد را به اطلاع خانواده‌ها خواهم رساند و اعلام می‌کنم که چه شرایطی را برای برگزاری مناسب می‌دانیم. مردم بدانند که ما به هیچ وجه راضی به دغدغه خاطر هیچ عزیزی در کشور نخواهیم بود و اولین مدافع سلامت تک تک شهروندان این مملکت هستیم و با شیوه مناسبی این موضوع را مدیریت می‌کنیم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، وزیر بهداشت ، کنکور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر بهداشت کنکور برگزاری کنکور وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه های هنر و زبان های خارجی نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ عصر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در بیش از ۶۰۰ حوزه اصلی برگزار شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

دفترچه سوالات آزمون گروه آزمایشی هنر در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه اختصاصی شامل درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی هنر در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه سوالات آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز در دو دفترچه اختصاصی آزمون زبان تخصصی انگلیسی و دفترچه اختصاصی شامل آزمون زبان تخصصی (زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان روسی، زبان ایتالیایی) منتشر شده است.

همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ فردا صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور، ۶۲۴ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

کد خبر 6088729

دیگر خبرها

  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش