Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با بیان این‌‌که تلاش می‌‌کنیم ایمن‌‌ترین شرایط را فراهم آوریم، گفت: در اولین فرصت مناسب به خانواده‌ها اعلام خواهیم کرد که چه شرایطی را مناسب برگزاری کنکور می‌‌دانیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سعید نمکی در گفت‌‌وگوی زنده اینستاگرامی درباره برگزاری آزمون‌‌های سراسری گفت: یکی از نگرانی‌‌هایی که به من منتقل شده بود احتمال آلودگی عزیزان ما در برگزاری کنکورهاست؛ امروز از معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش دعوت کردیم و جلسه‌‌ای طولانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از صحبت‌ها در مورد کنکور دکترا بود که گفتند طراحان سوال در قرنطینه هستند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و احتمال از دست رفتن زمان و هزینه وجود دارد.

وی افزود: توصیه کردم نشستی برگزار و به ما اعلام شود با چه مکانیزمی می‌توان هم به دانشجویان و هم به خانواده‌های آنها اطمینان بدهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.

نمکی ادامه داد: احتمال اینکه از 15 شهریور به بعد همزمانی کووید19 را با آنفلوآنزای فصلی داشته باشیم وجود دارد به همین دلیل، رفتن به سوی فصل آنفلوآنزا بحثی جدی است که نباید از آن غفلت شود؛ یعنی طولانی شدن و به تعویق افتادن دوران برگزاری کنکور می‌تواند مصادف با حذف همیشگی بحث در سال جاری باشد.

وزیر بهداشت با بیان این‌‌که تلاش می‌‌کنیم ایمن‌‌ترین شرایط را فراهم آوریم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌‌کنیم سالم‌ترین شیوه رعایت پروتکل‌ها را برای برگزاری کنکور اعلام کنیم. با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر دنبال کردن این بحث در وزارت بهداشت، در اولین فرصت مناسب به خانواده‌ها اعلام خواهیم کرد که چه شرایطی را مناسب برگزاری کنکور می‌‌دانیم.

وی گفت: این را بدانید که راضی به دغدغه خاطر هیچکس در این سرزمین نیستیم و اولین مدافع سلامت تک‌‌تک شهروندان این سرزمین هستیم و با شیوه مناسبی این بحث را مدیریت خواهیم کرد. 

نمکی: امروز درباره وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌‌های سراسری تصمیم‌‌گیری می‌‌شود

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کنکور ویروس کرونا وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور ویروس کرونا وزارت بهداشت کنکور ویروس کرونا وزارت بهداشت برگزاری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • سبد غذایی مناسب ایرانیان تا پایان هفته اعلام می‌شود