Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، طرح اشغال اراضی کرانه باختری یک اقدام تاکتیکی نیست بلکه گامی راهبردی و سیاسی به معنای کامل آن است و نشان دهنده اجماع صهیونیستی با حمایت کامل دولت آمریکاست.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، هنیه در نشستی که در راستای مقابله با طرح اشغال و نیز معامله قرن برگزار شد، افزود: ما در برابر یک تحول خطرناک در مسیر نبرد با دشمن صهیونیستی قرار داریم و این دشمن از خلال برنامه‌های موجود دنبال نابود کردن هر چیزی مربوط به موجودیت فلسطینی و حقوق تاریخی و جغرافیایی ملت فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه به اتخاذ یک راهبرد و طرح فراگیر برای تحقق «هدف محوری» در مرحله فعلی یعنی ساقط کردن طرح اشغال و معامله قرن تا آزادسازی تمام خاک فلسطین فرا خواند.

وی افزود: این راهبرد مبتنی بر سه مسیر اصلی و مهم استوار است:

اول: مسیر ملی و داخلی فلسطین و وحدت موقع فلسطینی
دوم: مقاومت فراگیر در تمام انواع آن و در مقدمه آن مقاومت نظامی
سوم: ایجاد یک ائتلاف عربی و اسلامی محکم در منطقه که حامی موضع فلسطین در رد معامله قرن باشد.

هنیه در ادامه اقدامات حماس و فتح و تمام گروه‌های ملی و اسلامی در داخل و خارج فلسطین برای تحقق وحدت و توافق بر استراتژی و چشم‌انداز ملی را ستود.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد، ضربات مقاومت برای دشمن صهیونیستی «دردآور» خواهد بود و مقاومت اکنون در برابر نبرد سرنوشت و موجودیت قرار دارد.

وی در پایان مقاومت فلسطین را نوک پیکان خواند و بر ادامه مسیر تا آزادسازی کامل فلسطین و تحقق چشم‌اندازهای ملت آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: طرح اشغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • امیرعبداللهیان: حذف حماس و مقاومت خیال و توهم است
  • رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود دست نیافت
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • اسماعیل هنیه: مقاومت مردم غزه افسانه ای بود | قطعنامه صادر شده نشان از انزوای اسرائیل دارد
  • اسماعیل هنیه: رژیم اسرائیل با انزوای بی سابقه رو به رو شده
  • تمجید هنیه از «مقاومت افسانه‌ای» مردم غزه در ۶ ماه گذشته
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند