Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از آخرین وضعیت بیماران مبتلایان به کویید 19در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، پرویز یزدانپناه گفت: تعداد بیمارانی که در قرنطینه خانگی هستند 452 نفر است  و تعداد 104 نفر بهبود یافته بالینی و بهبودی کامل نیز هزار و 563 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد فوتی های بیماران کرونایی در استان 31 نفر است که از این تعداد 28 نفر بیماری زمینه  ای داشتند و 3 نفر نیز بیماری زمینه ای نداشتند.   یزدانپناه عنوان کرد: در طی هفته گذشته در استان تعداد 220 نفر مبتلا به کویید 19 در استان شناسایی شد که از این تعداد 100 نفر شان در شهرستان گچساران 42 نفر در شهرستان بویراحمد و 38 نفرشان نیز در شهرستان کهگیلویه بوده است.   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در بقیه شهرستان های استان نیز افزایش کمتری داشتیم، اکنون وضعیت شهرستان های استان به این گونه است که گچساران در شرایط قرمز قرار دارد، شهرستان های بهمئی و لنده کم خطر تر هستند شهرستان های بویراحمد، دنا در وضعیت نارنجی و باشت و کهگیلویه در وضعیت زرد  قرار  دارند.   انتهای پیام/ مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ببب دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست