Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@19:10:29 GMT

دشتی، اولین اخطاری زودهنگام مسابقه

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۱۹۳

دشتی، اولین اخطاری زودهنگام مسابقه

دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت 21 امشب به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت 21 امشب به مصاف هم رفتند.

در همان ثانیه 56 علی دشتی، بازیکن استقلال به علت خطای هند از سوی حسن اکرمی با کارت زرد داور جریمه شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز ۱۸ فروردین ماه با برگزاری سه مسابقه آغاز می‌شود، اما پیش از این سه مسابقه در تاریخ ۱۵ فروردین ماه یک مسابقه بسیار حساس برنامه‌ریزی شده که شاید حتی برنده آن بتواند قهرمان مسابقات لقب بگیرد. 

 این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میان دو تیم تراکتور و سپاهان برگزار خواهد شد و پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل تبریزی‌ها که از پرشورترین هواداران فوتبال در ایران هستند در این مسابقه بی‌شک تیم محبوبشان را تنها نخواهند گذاشت و به احتمال فراوان در این مسابقه حضور چشم‌گیری خواهند داشت.

گفتنی است که سال گذشته مصاف سپاهان و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام یکی از پر تماشاگرترین مسابقات فصل بود و قرمز پوشان تبریزی با پشتوانه حضور پرشور هوادارانش بود که توانست با یک گل سپاهان را شکست دهد و سد محکم می‌شود در مسیر قهرمانی آنها.

با این وصف می‌توان انتظار داشت که دیدار سپاهان و تراکتور با وجود اینکه هر دو دربی رفت و برگشت تهران برگزار شده با استقبال بیشتری همراه شود و رکورد بیشترین حضور تماشاگر را در اولین بازی سال ۱۴۰۳ به نام خود بزند.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!